Miten ulkonäköä voi parantaa kahdessa viikossa?

Vierailija

Minulla on kahden viikon kuluttua tilaisuus, jossa haluaisin olla ns.parhaimmillani. Olen aika tavis ja haluaisin vinkkejä, miten ulkonäköä voisi parantaa parissa viikossa. Kampaajalla käynti tietty, mutta mitä muuta?

Kommentit (12)

Vierailija

Juo paljon vettä. Jätä valkoinen vehnä ym vilja pois. -> turvotus lähtee pois.

Kampaaja & ammattilaisen tekemä meikki.

Kynsiin geelipidennykset.

Vierailija

Kasvohoito mutta ei juuri ennen tilaisuutta. Kulmat, ripset, kynnet ja kädet kuntoon haluamallasi tavalla. Liikuntaa, juo paljon vettä. Oikeanlaiset muokkaabat alusvaatteet. Kampaajakäynti, jonka jo mainitsitkin.

Vierailija

Suolatonta, vähärasvainen, kevyt ruokavalio. Suola turvottavat ainakin minun kasvojani. Suklaasta ja juustoista saan näppylöitä, parin viikon breikillä iho heleytyy. Paljon ulkoliikuntaa, pitkiä kävelylenkkejä ja paljon unta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on kahden viikon kuluttua tilaisuus, jossa haluaisin olla ns.parhaimmillani. Olen aika tavis ja haluaisin vinkkejä, miten ulkonäköä voisi parantaa parissa viikossa. Kampaajalla käynti tietty, mutta mitä muuta?

Aloita jo tänään riittävä nesteytys, eli pyri juomaan n. 3 litraa sokerittomia nesteitä päivässä. Kuori ihoasi ja käytä ihoöljyjä ja kasvonaamioita. Laita hiuksiisi joku tehokas hoitoaine. Sokeroituta ihokarvasi, jodut ehkä uusimaan toimenpiteen pari kertaa, joten mene huomenna heti sokerointiin ja n. 3-4 päivää ennen tilaisuutta uudestaan. Hanki hyvin istuvat ja kauniit alusvaatteet (tuovat itsevarmuutta) Käy jalkahoidossa ja lakkaa kyntesi vasta juuri ennen tapahtumaa...Tässä jotain näin alkuun.

Vierailija

Kiitos vinkeistä, aloitan jo tänään. Arvioin, että parissa viikossa ehtii kroppa vähän napakoitua ja vettä tosiaan pitäisi juoda enemmän.
Ap

Vierailija

Mielestäni kun kaikki perusasiat ovat kunnossa, niin voi tehdä meikinkin itse eli vähän ripsaria ja kulmakynää tms

-Kulmakarvojen siistiminen nenäkarvojen ja viiksien nyppiminen
-kasvojen kuorinta
-kynsien viilaaminen tasaisiksi
-hampaiden pesu ja hammaslangan käyttö joka aamu ja ilta, sekä hampaiden valkaisu (esim leivinjauheella, ei kylläkään ole hyvä hampaiden terveydelle mutta valkaisee)
-hiusnaamio kerran viikossa kookosöljyllä, anna vaikuttaa tunnin ja pese shampoolla kahteen kertaan jotta lähtee kunnolla :P

Vierailija

Ehkä oletnormsalipainoinen. Mutta esim minulla lievä ylipaino ja 2 v nälkäkuurilla olen saanut ihmeitä aikaiseksi. Kun 3-4 kg lähtee, niin jotenkin vartalon kaaret tulee psremminesille ja katse kirkkaampi ja kasvojen iho heleä. Toki varmaan pääasiassa nestettä poistuu ja painonpslaa takaisin nopeasti, ellei tee pysyviä muutoksia. Mutta minä olen terve ja aikuinen, niin en usko, että on parin viikon pikadiegistä haittaa. Pari kertaa vuodessa näin toimin ja oo juhlissa tavallista kivemmannäköinen. Mutta muuten oon tyytyväinenulkonäkööni, muutama ylimääräinen kilo ei haittaa, en halua muuten vahtia syömisiäni. Keski-ikäisellä kun paino helposti nousee. Tuossa " juhlakunnossa" jatkuvasti pysyminen vaatisi päivittäistä syömisen tarkkailua ja kaloreitren laskemista, sellaista en halua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä oletnormsalipainoinen. Mutta esim minulla lievä ylipaino ja 2 v nälkäkuurilla olen saanut ihmeitä aikaiseksi. Kun 3-4 kg lähtee, niin jotenkin vartalon kaaret tulee psremminesille ja katse kirkkaampi ja kasvojen iho heleä. Toki varmaan pääasiassa nestettä poistuu ja painonpslaa takaisin nopeasti, ellei tee pysyviä muutoksia. Mutta minä olen terve ja aikuinen, niin en usko, että on parin viikon pikadiegistä haittaa. Pari kertaa vuodessa näin toimin ja oo juhlissa tavallista kivemmannäköinen. Mutta muuten oon tyytyväinenulkonäkööni, muutama ylimääräinen kilo ei haittaa, en halua muuten vahtia syömisiäni. Keski-ikäisellä kun paino helposti nousee. Tuossa " juhlakunnossa" jatkuvasti pysyminen vaatisi päivittäistä syömisen tarkkailua ja kaloreitren laskemista, sellaista en halua.

Siis "nälkäkuurin" kesto on 2 viikkoa - ei vuotta!

Vierailija

Vaatteilla, kengillä ja asusteilla on tosi iso merkitys. Satsaa erityisesti kenkiin. Laadukkaat ja tyylikkäät kengät ja niihin sopiva laukku on tärkeätä. Myös tyylikkäät korut kannattaa miettiä. Jopa Pienet zirkoni-korvikset saa minulla katseesenkin enemmän säihkettä!

Vierailija

Spanx!

Siinä pikafiksaus joka kestää 5 sekuntia.

Eli siis muotoilevat alusvaatteet. Erityisesti jos on mekko päällä, niin nämä vetää löllöt kuosiin ja kurvit esiin ja tissit ylös ja yhteen. Ja antaa itselle varmemman olon kun tietää ettei tursuile jostain mitä ei itse näe.

Ja sopii ihan kaikille, ihan muutamankin kilon liikaa omaaville.

Uusimmat

Suosituimmat