Piilotin äsken mieheltäni

Vierailija

tämän pleikkarin ja läppärin.. Tää on mennyt ihan tajuttomaksi tämä touhu kun mies on työtön, niin päivät nukkuu pitkälle ja yöt pelaa/ katsoo ohjelmia. Oon puhunut kuinka asia ahdistaa. Viikonloppuisin emme tee enää juuri mitään. Ja se tärkein minun mielestä; seksi vähenee koko ajan ja viime aikoina olemme joutuneet keskeyttämään kun mieheltä ei onnistu. Mies on liian väsynyt touhuihin kun valvoo yöt! :( Tuolla se nyt nukkuu. Onko noiden laitteiden piilotus lapsellista? Keskustelut ei oo auttaneet vaikka mies lupaa parantaa tapansa! :(

Kommentit (13)

Vierailija

Mies tässä on lapsellinen, jätä se. Itselle tulee kylmiä inhon väreitä ihan vaan ajatuksesta että minuun koskisi päivät pitkät pelikonetta naputteleva työtön vetelys, yök.

Vierailija

Miehesi ei siis pysty vastaamaan jatkossa työkkärin työtarjouksiin ja saa karenssin.

Sinä siis muutenkin loukkaat miehesi itsemääräämisoikeutta ja vapauksia?

Oletko kovinkin ylpeä itsestäsi?

Vierailija

ei aikuiselta mieheltä voi piilottaa tavaroitaan. Pelaaminen on kuitenkin hyväksi (itse en pelaa), kehittää aivoja kun tarvii miettiä erilaisia ratkaisuja, paljon parempi kuin leffojen katselu. Mutta liika on liikaa..  ei tuohon auta muutakuin puhuminen :( oletteko kauan asuneet yhdessä? Miltäs kuulostaa näinkin radikaali ehdotus, muuttakaa erillinne. Toisen kanssa vietettyä aikaa arvostaa enemmän kun sitä ei koko ajan saa. yhteinen aika ei kuluisi siihen kuin toinen pelaa. tuo varmasti tekee suhteelle hyvää jos siihen haluaa ryhtyä :)

Vierailija

Yhdessä 5vuotta, asuttu 3 vuotta. Nyt olemme naimisissa ja mies jäi työttömäksi n.puoli vuotta sitten. Ei tämä meille mikään eron paikka ole, eikä edes tauon, mutta ahdistaa :(

Ehkä ymmärrän

Voi olla, että miehesi pakenee työttömyyden tuomaa ahdistusta sinne peleihin. Olen itse ollut työttömänä. Se on henkisesti todella raskasta ja tässä tilanteessa on todella vaikea saada töitä. Vaikka vessaan menin niin työttömyys tuli sinnekin mukaan. Ei lähtenyt samaa tietä kuin muut kuonat vaan seurasi mukana.

Miehelle voi olla vaikea puhua työttömyydestä edes kotona. Puhuminen kuitenkin auttaisi ja koti olisi helpoin paikka aloittaa.

Työpaikan saannissa on tällä hetkellä tärkeintä suhteet. Mies pitää saada soittamaan tutut, kaverit, sukulaiset ja naapurit läpi jos olisi vinkkiä paikasta. En tiedä alaa enkä tehtävää mutta tämä vinkki tepsii aina.

Tsemppiä teille.

Vierailija

Hyvä ettet mietikään eroa, ärsyttää kun tällä palstalla ihmiset kirjoittaa jokaiseen keskusteluun "jätä se". Teillä ei kuitenkaan ole mitään isoa ongelmaa (pettäminen, tuhlais kaikki rahat tms..) tämä on kuitenkin sellainen ongelma jonka saa ajan kanssa ja puhumalla hoidettua. Kun toista rakastaa niin ongelmat ollaan valmiita selvittään ja olemaan tukena, ei läksimään pois.. 

en mitään taukoa tarkoittanutkaan ehdotuksellani, sellaista vain että asuisi erillään, molemmilla on sitä omaa aikaa tehdä mitä tekee ja toinen ei ole näkemässä ja sitähän voi nähdä kuitenkin vaikka joka päivä. mutta onhan se aika vaikeaa hankkia toista kämppää, sitten ei ainakaan onnistu jos nyt on jo omistusasunto.. miehesi tod.näk saisi enemmän tukiakin kun on eri asunnot, en tiedä kannattaako siltikään mutta kunhan ehdotin! 

Ehdota miehellesi jotain sellaista että hän saisi vaikka kaksi päivää pelata niin paljon kuin haluaa, mutta seuraavat pari päivää keskittyy suhun, jne. tai mikä voisikaan olla hyvä aika tälläseen.

t. 3viestin kirjottaja

Vierailija

Tuo on totta että miestä työttömyys varmasti ahdistaa. Pitäis enemmän ymmärtää sitä.. Hän kuitenkin etsii töitä. Täytyy taas keskustella aiheesta kun herra sängystä nousee.. Ehkä me voitais jopa yhdessä sopia et pidettäis joskus sellainen viikonloppu ettei mitään sähkölaitteita pidetä koko ajan ulottuvilla. Taidan kaivaa nuo laitteet piilosta, kun ne sinne kiukussa laitoin.. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei siis pysty vastaamaan jatkossa työkkärin työtarjouksiin ja saa karenssin.

Sinä siis muutenkin loukkaat miehesi itsemääräämisoikeutta ja vapauksia?

Oletko kovinkin ylpeä itsestäsi?

Sieltä työkkäristä ei niitä työtarjouksia tule kovin usein. Tuollaisella äijällä on todennäköisesti myös älypuhelin, koska pelaaminen ja tietokoneen tuijottaminen on noinkin elämälle välttämätöntä.

käpykakku

Porukka ja leffat voi olla miehelle tällä hetkellä ainut ilo ja lohdutus. Ja nyt riistit ne häneltä. Mä oon masentunut, uupunut, silti työssäkäyvä, mutta en kestäisi päivääkään ilman leffoja, ne tuo mun elämään piristystä ja sisältöä. Kukaan ei jaksa siivota ja hakea töitä 24/7. Mitä miehesi siis pitäisi vapaa-ajallaan tehdä? Touhuta ja miellyttää sua? Voittehan sopia, että viikonloppuisin teette joka päivä jotain yhdessä, vaikka kävelylenkki ja kaupassa käynti. Mutta anna nyt aikuisen ihmisen tehdä ajallaan mitä haluaa. On ihan normaalia, että työttömänä vuorokausirytmi myöhentyy. Jos teillä ei ole lapsiakaan, niin anna miehen nukkua. Et ole miehen äiti, joka komentaa häntä aamuisin ylös kello 8.00.

Vierailija

No oon yrittänyt ymmärtää miestä ja nuo asiat on ihan totta. En kieltäisi mieheltä pleikkaa ja leffoja, vaan toivoisin että viikonloppuna heräisi kanssani edes klo11 mutta se venyy klo14 aikaan/jälkeen. Ja tämä asia on itseäni ruvennut huolestuttamaan kun mies ei juuri enää kaipaa seksiä ja olemme joutuneet keskeyttämään usein hommat kun ei vaan tuu mitään. Keskeytyksen jälkeen mies nukahtaa minuutissa. Siksi pääasiassa ärsyttää nuo yövalvomiset. :( ap

Uusimmat

Suosituimmat