Onko mikään enemmän wt kuin tupakointi?

Vierailija

Luokittelen tupakoitsijat suoraan roskaväeksi. Ihan sama onko lääkäri tai juristi, mutta roskaväkeen menee.

Kommentit (11)

Vierailija

Voi tätä ainaista wt-uhoa! Tupakointi on nykyään hyvin leimallisesti duunarien juttu. Pitkää päivää kohtalaisen hyvällä palkalla tekevät rakennusmiehetkin tupakoivat melkein kaikki, eivätkä todellakaan ole mitään roskaväkeä. Se vain kuuluu sen ryhmän tapoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi tätä ainaista wt-uhoa! Tupakointi on nykyään hyvin leimallisesti duunarien juttu. Pitkää päivää kohtalaisen hyvällä palkalla tekevät rakennusmiehetkin tupakoivat melkein kaikki, eivätkä todellakaan ole mitään roskaväkeä. Se vain kuuluu sen ryhmän tapoihin.

Just sitä porukkaa joka niistää käteensä ja tulee krapulaisena töihin. WT

Tupakointi on enemmän wt kuin köyhyys ja lihavuus yhteensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Just sitä porukkaa joka niistää käteensä ja tulee krapulaisena töihin. WT

Tupakointi on enemmän wt kuin köyhyys ja lihavuus yhteensä.

Minä tupakoin, olen siis mielestäsi wt.

Sinä puolestasi olet juntti. Junttius ei tarkoita maalaista, vaan ihmisen henkistä tilaa, sellaista tyhmää ja mielellään muiden asioihin sekaantuvaa, itsensä muita paremmaksi nostavaa yksinkertaista ääliötä.

Olen mieluummin tupakoiva wt kuin henkisesti köyhä juntti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luokittelen tupakoitsijat suoraan roskaväeksi. Ihan sama onko lääkäri tai juristi, mutta roskaväkeen menee.

Luuletko, että meitä muita kiinnostaa sinun typerät mielipiteesi?

Vierailija

Se on hyvä että olet itse niin paljon muiden yläpuolella. Pystyt tuosta vaan luokittelemaa ihmisiä jonkin yksittäisen tavan perusteella. Mitäs mielestäsi ovat sellaiset jotka viikonloppuisin lipittävät viiniä muka maistellakseen ja sanovat harrastavansa sitä. Todellisuudessa käyttävät viiniharrastusta peitenimenä juoppoudelle.

Uusimmat

Suosituimmat