VR -50% tarjouskoodi

Vierailija

Olisiko täällä joku ihana, joka on VR Veturi-tarjouksena saanut -50% tarjouskoodin kaukojuniin sähköpostiinsa, eikä ehdi käyttää sitä itse ennen 18.1., eli huomista, ja voisi jakaa sen täällä minulle? Olisi pakollinen tarve päästä tänään toiselle puolelle Suomea, mutta tämän hetkisillä hinnoilla minulla ei ole mitään mahdollisuutta tehdä tätä matkaa :(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ilmeisesti tarjouksen saaminen on vaatinut mobiilin, sillä olen jäsen, mutta minulle ei ole tullut tätä tarjousta ja en voi valitettavasti auttaa :( toivottavasti saat koodin!

Vierailija

Minulla ei vaan ole mitään koodia, sillä liityin vasta Veturin jäseneksi ja latasin mobiilin, kun kuulin ystävältäni tästä tarjouksesta :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaveris ei anna sitä sulle?

Hän oli siis itse käyttänyt jo oman tarjouksensa

Voiko edes käyttää toisten tarjouksia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaveris ei anna sitä sulle?

Hän oli siis itse käyttänyt jo oman tarjouksensa

Voiko edes käyttää toisten tarjouksia?

Mielestäni voi

Vierailija

Tästähän oli jo juttua 3-7 vuotta sitten ja vr lupasi korjata tarjouksen myös muille asiakkaille kelpaavaksi.

Eikö ne vieläkään ole saanut mitään aikaan?'

Ehkä ne vaan toimittajat kierrättää taas uutisia.

Vierailija

Nämä VR- tarjoukset on pelkkää huijausta. tarkoituksena mainonta että VR johdon miljoonabonukset saadaan taas rullaamaan.

Nämä "tarjoukset" kuuluu samaan sarjaan kuin lottoaminen ja arpojen raaputus, missä joku kuulemma on raaputtanut itsensä rikkaksi.

Vierailija

Kyllä tuollainen -50% tarjous on ollut ja voimassa 18.1. asti, mutta itse olen jo valitettavasti käyttänyt omani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat