Mies varastaa mun peiton joka yö

Vierailija

Onnistuu unissaan viskomaan omansa lattialle ja sit yrittää viedä mun. Joudun kääriytymään omaani, kuin toukka konsanaan, ettei pysty sitä varastamaan. Viime yönkin yritti viisi kertaa, kunnes noukki omansa. Onneksi meillä ei ole tuplapeittoa. Joutuisin palelemaan vähän väliä, kuin peitto olisi lattialla.
Vaikka kuinka yritän varautua tuohon varastamiseen, niin se on hetkessä plumps! Ja peitto on poissa. En voi siis rentoutua ollenkaan, enkä nukkua jalat suorassa peitto rennosti päällä, kun mies sen jo vie. Mitenhän tuon varkaan saisi taltutettua? ideoita? Olen ihan lopen uupunut jo tuohon varasteluun :(

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sängyt erilleen.

Ei pysty, kun yhteinen petari. Vai pitäisikö sahata (liian paksu saksille) keskeltä poikki ja niitata reunat, ettei vanut tursua ulos? :D

-ap-

Vierailija

Lämmin pyjama päälle ettet tarvi peittoa tai peitoksi vain lakana. Tai patjat kääritään omiin lakanoihinsa ja hänen peitto osaksi patjasi alla joten ei tipu lattialle, tai muuten peitto kahlitaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyt erilleen.

Ei pysty, kun yhteinen petari. Vai pitäisikö sahata (liian paksu saksille) keskeltä poikki ja niitata reunat, ettei vanut tursua ulos? :D

-ap-

Aha. Maailmasta on vissiin sitten sänkyjen 80 ja 90 senttiset petarit loppunu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyt erilleen.

-ap-

Aha. Maailmasta on vissiin sitten sänkyjen 80 ja 90 senttiset petarit loppunu?

Nyt on ikävä kyllä joo loppunut. No ei. Uusi petari ja oli perkuleen kallis. Nyt ei ole rahaa ostaa kahta uutta.

-ap-

Vierailija

Sänky seinään kiinni ja mies seinän viereen. Eipä tipu peitto lattialle.

Tosin pöllii se peiton sittenkin, potkii omansa nilkkoihin, pyörii sen päälle ja kiskoo vierestä toisen peiton, kun tulee vilu...

Vierailija

Ei ole muuta keinoa, kuin iskeä miehen alitajuntaan se asia, että sinun peittoon ei kosketa. Tästä lähtien kun tapahtuu plumps, niin sinä huudat samalla hetkellä "MUN PEITTO" ja kiljut kimakasti hetken aikaa.

Vierailija

Eipä tuohon taida mikään auttaa, omaa käyttäytymistä unissaan on aika hankala kontrolloida... nimimerkillä teen tuota samaa kuin sun mies omalle miehelleni :( Ainoa vaihtoehto nukkua erillään tai tottua, mun mies on tottunut ja vitsailee siitä usein jo iltaisin että saapa nähdä miten peitot taas jakautuu ens yönä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuta keinoa, kuin iskeä miehen alitajuntaan se asia, että sinun peittoon ei kosketa. Tästä lähtien kun tapahtuu plumps, niin sinä huudat samalla hetkellä "MUN PEITTO" ja kiljut kimakasti hetken aikaa.

Tää oli hyvä! Täytyy kokeilla.

-ap-

Vierailija

Nuhtele aina kun se sen tekee. Hyi, ei ota, hyiiiii! Ja otat peiton takaisin. Kyllä se oppii, kun kärsivällisesti ja johdonmukaisesti koulutat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat