Lopetin minipillerit maanantaina, milloin raskaustesti jos menkat ei ala?

Vierailija

Niin eli pillereiden syömisen aikana (n.1,5v) multa loppui menkkojen tulo lähes kokonaan ja ne oli tosi epäsäännölliset silloin kun tulivat, ei siis mitään tietoa kierrosta. Nyt maanantaina lopetin pillerit kesken liuskan, menkat on viimeksi ollut joulukuun alussa. Koskakohan kannattais tehdä testi niin että se olis luotettava?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla kesti kuukautisten alkaminen minipillereiden jälkeen muistaakseni 3kk. Ja on kuulemma normaalia että puoli vuottakin menee. Mulla oli samallailla että kuukautiset jäi minipillereiden syönnin aikana kokonaan pois. Odottele rauhassa. Jos on raskauden mahdollisuus niin voit testata jos siltä tuntuu mutta tosiaan saattaa kestää ennen kuin kierto palautuu..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti kuukautisten alkaminen minipillereiden jälkeen muistaakseni 3kk. Ja on kuulemma normaalia että puoli vuottakin menee. Mulla oli samallailla että kuukautiset jäi minipillereiden syönnin aikana kokonaan pois. Odottele rauhassa. Jos on raskauden mahdollisuus niin voit testata jos siltä tuntuu mutta tosiaan saattaa kestää ennen kuin kierto palautuu..

Kiitos vastauksestasi! Saako vielä kysyä että yrititkö tulla raskaaksi heti kun lopetit pillerit vai siirryitkö johonkin muuhun ehkäisyyn? Meillä täällä siis kuumeillaan toista lasta, siksi kyselen.

Uusimmat

Suosituimmat