Heli Vaaranen - vielä kerran

Vierailija

Sosiologiset näkökulmat keskittyvät pohtimaan nykyhetken ilmiöitä ja vaikka ei olekaan vain yhtä totuutta, on kuitenkin tarkeää osallistua niiden esilletuomiseen. T, sosiologi

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sosiologiset näkökulmat keskittyvät pohtimaan nykyhetken ilmiöitä ja vaikka ei olekaan vain yhtä totuutta, on kuitenkin tarkeää osallistua niiden esilletuomiseen. T, sosiologi

Ja toki on kilttejä naisia, jotka naivat pahiksia, eikä heitä tässä tarkoitettu. Heli toi esille miten perheterapiaan hakeutuu yhä useammin kiltti mies ja nalkuttava nainen vaatimuslistoineen. Minä näen joka päivä päiväkotiin lasta tuodessani näitä hyviä miehiä. Ehkä mullekkin on jossain sellainen enkä nalkuttaisi. Vittuilua kohtaan ihan tarpeeksi töissä naisten harjoittamana enkä jaksa siksi vapaa-ajalla mitään naljailua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja toki on kilttejä naisia, jotka naivat pahiksia, eikä heitä tässä tarkoitettu. Heli toi esille miten perheterapiaan hakeutuu yhä useammin kiltti mies ja nalkuttava nainen vaatimuslistoineen. Minä näen joka päivä päiväkotiin lasta tuodessani näitä hyviä miehiä. Ehkä mullekkin on jossain sellainen enkä nalkuttaisi. Vittuilua kohtaan ihan tarpeeksi töissä naisten harjoittamana enkä jaksa siksi vapaa-ajalla mitään naljailua.

Mitä ihmettä teet vauvapalstalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No esitän vastakysymyksen: mitä sinä täällä teet?

Vierailija

Hauskinta oli, kun Hesarissa Helille vastasi valtiotieteen (feminismin?) opiskelija Tuulia Pitkänen, jonka vastaus oli kuin feministin kaikki mahdolliset stereotypiaviat suomalaisista miehistä, jotka kaikki hakkaavat vaimojaan suomalaisen tavan mukaisesti. Ja tilastotiedettä oli käytetty hyvin feministisellä tavalla hänen perusteluissaan.

En haluaisi olla hänen puolisonsa vaikka nainen olenkin. Luulen, että hän ei edes etsi puolisoa miehistä. Jos etsii, suren jo etukäteen hänen kohtaloaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No esitän vastakysymyksen: mitä sinä täällä teet?

Jos toistelta kysyy, niin olisi kohteliasta vastata itsekkin. Ja jos luulet, että mulla ei ole mitään tietoa vauva-arjesta, niin väärässä olet. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hauskinta oli, kun Hesarissa Helille vastasi valtiotieteen (feminismin?) opiskelija Tuulia Pitkänen, jonka vastaus oli kuin feministin kaikki mahdolliset stereotypiaviat suomalaisista miehistä, jotka kaikki hakkaavat vaimojaan suomalaisen tavan mukaisesti. Ja tilastotiedettä oli käytetty hyvin feministisellä tavalla hänen perusteluissaan.

En haluaisi olla hänen puolisonsa vaikka nainen olenkin. Luulen, että hän ei edes etsi puolisoa miehistä. Jos etsii, suren jo etukäteen hänen kohtaloaan.

T:Henry Laasanen, joka leikkii jälleen kerran vaihteeksi naista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä nauroin kanssa sille Tuulian vastaukselle. Ei ollut tosiaankaan tajunnut Helin pointtia. Ja tuskinpa Tuulia on itse koskaan edes paennut turvakotiin, mutta toi esiin väkivaltatilastoja, vaikka Helin jutussa oli kyse ihan muusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi Heli parka. 

Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa.

Hanki elämä.

Unioni on jakanut konseptit millä Helin lytätä: naisena, terapeuttina ja ihmisenä

Lyttääjinä kuinkas ollakaan, toiset naiset.

Missä naisvihakirkujat nyt ovat, kun naista halveksitaan kaikin tavoin?

Vai onko sittenkin olemassa naisvihaa ja naisvihaa=naisten viha?

Järkeviä perusteluja Vaarasen havaintojen kumoamiseksi ei ole näkynyt.

Surkeimmasta päästä patriarkaatin juonet. Ja tietenkin: mun äijä ei vie roskia=miehet ovat laiskoja, miksen vähättelisi?

Joulupukin juonet ovat samaa tasoa argumentaatiossa. Mutta joillekin naisvihaajanaisille kaikki mahdolliset, huuhaaperustelut kelpaavat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heli parka. 

Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa.

Hanki elämä.

Unioni on jakanut konseptit millä Helin lytätä: naisena, terapeuttina ja ihmisenä

Lyttääjinä kuinkas ollakaan, toiset naiset.

Missä naisvihakirkujat nyt ovat, kun naista halveksitaan kaikin tavoin?

Vai onko sittenkin olemassa naisvihaa ja naisvihaa=naisten viha?

Järkeviä perusteluja Vaarasen havaintojen kumoamiseksi ei ole näkynyt.

Surkeimmasta päästä patriarkaatin juonet. Ja tietenkin: mun äijä ei vie roskia=miehet ovat laiskoja, miksen vähättelisi?

Joulupukin juonet ovat samaa tasoa argumentaatiossa. Mutta joillekin naisvihaajanaisille kaikki mahdolliset, huuhaaperustelut kelpaavat.

Naisten paljon puhuttu miesten veroinen äly tuikkii palstalla heikonlaisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T:Henry Laasanen, joka leikkii jälleen kerran vaihteeksi naista

Hehe! Kiva ja omaperäinen kommentti, joka toistuu usein.

Puolustaja leimataan puolustettavaksi.

Uusimmat

Suosituimmat