Jos mun poika lähtis sotaa/huonoja olosuhteita pakoon toiseen maahaan

Vierailija

Niin kyllä mä edellyttäisin, että se käyttäytyisi kunnolla ja hyödyttäisi yhteiskuntaa, jossa elää jollain keinolla.

Eikä pelottelis koululapsia rikkomalla koulubussia ja aiheuttamalla sairauskohtauksia lapsille. Häpeisin silmät päästäni ja antaisin kuulua oman mielipiteeni.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452994931354.html

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olipa noloja pakolaisia. Ei uskalla muuta kuin pelotella lapsia.

No toivotaan etteivät he enää mihinkään muuhun uskaltaudu...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä sinä sen varmistaisit? Ei noittenkaan äidit varmaan ajattele, että onpa minun poikani nyt käyttäytynyt hienosti.

Niin, AP:n pointtihan varmaan olikin juuri se, että tulijat eivät ole meidän kunnioituksemme arvoisia. Ja että loan kaataminen suomalaisten niskaan siksi, että suhtaudutaan nurinkurisesti, on epäoikeudenmukaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sinä sen varmistaisit? Ei noittenkaan äidit varmaan ajattele, että onpa minun poikani nyt käyttäytynyt hienosti.

Niin, AP:n pointtihan varmaan olikin juuri se, että tulijat eivät ole meidän kunnioituksemme arvoisia. Ja että loan kaataminen suomalaisten niskaan siksi, että suhtaudutaan nurinkurisesti, on epäoikeudenmukaista.

Ymmärrän. Mutta olisin silti mielelläni kuullut vastauksen ap:ltä siihen mitä kysyin. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös varsin suuri jouko kantasuomalaisia, joita en kunnioita pätkääkään. Mitä minun nyt tulee tehdä?

Saanko mennä esim. yrittämään polttaa heidän asuntonsa, koska tilanne on hyvin vakava Suomessa, ja tämä joukko, jota en kunnioita, muodostaa vakavan uhan Suomen menestykselle ja turvallisuudelle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös varsin suuri jouko kantasuomalaisia, joita en kunnioita pätkääkään. Mitä minun nyt tulee tehdä?

Saanko mennä esim. yrittämään polttaa heidän asuntonsa, koska tilanne on hyvin vakava Suomessa, ja tämä joukko, jota en kunnioita, muodostaa vakavan uhan Suomen menestykselle ja turvallisuudelle?

Sinun kannattaa miettiä syy-seuraus -suhdetta. Miksi, miksi? Mitä tulijat ovat tuoneet mukanaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa miettiä syy-seuraus -suhdetta. Miksi, miksi? Mitä tulijat ovat tuoneet mukanaan?

Mitä sinä olet tuonut mukanasi?

Vierailija

Ei, polttopulloperseily ei ole koskaan hyväksyttävää. Mutta aivan avoimesti saat sanallisesti ilmaista halveksuntasi heitäkin kohtaan ilman että joku hyssyttelee, nöyristelee ja sensuroi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä mä edellyttäisin, että se käyttäytyisi kunnolla ja hyödyttäisi yhteiskuntaa, jossa elää jollain keinolla.

Eikä pelottelis koululapsia rikkomalla koulubussia ja aiheuttamalla sairauskohtauksia lapsille. Häpeisin silmät päästäni ja antaisin kuulua oman mielipiteeni.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452994931354.html[/quote]
Onhan sinun poikasi käynyt intin ja hyödyttänyt yhteiskuntaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei, polttopulloperseily ei ole koskaan hyväksyttävää. Mutta aivan avoimesti saat sanallisesti ilmaista halveksuntasi heitäkin kohtaan ilman että joku hyssyttelee, nöyristelee ja sensuroi.

Tässähän se vastaus naurettavaan provoon tulikin. Ei tarvitse hyväksyä polttopulloilua, mutta voi keskustella asiallisesti ilman että huutaa naama punaisena rasismia. Se ei tosiaan ole paljon vaadittu, mutta hienostuneelta, fiksulta ja suvaitsevaiselta älymystöltä tuntuu olevan mahdotonta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat