Kuntosali lihaville?

Vierailija

Mahtaisiko menestyä jos perustaisi kuntosalin lihaville? Sinne ei olisi mitään asiaa jos BMI on alle 30.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En usko, että menestyisi kokonaan tuolla konseptilla. Mutta joku rajattu aika tuollaiselle ryhmälle voisi toimia, esim. joka pv klo 12-14 tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko, että menestyisi kokonaan tuolla konseptilla. Mutta joku rajattu aika tuollaiselle ryhmälle voisi toimia, esim. joka pv klo 12-14 tms.

lihavilla ei ole töitä?

Vierailija

Jos haluaa etuoikeuksia, tyyliin omalle erityisryhmälleen varatun salivuoron, lienee ihan kohtuullista jos sen eteen joutuu uhraamaan jotain. Jos ei passaa, niin mikä estää käymästä salilla silloin kun muutkin?

Liekö tuo kaikkimulle -ajattelu on itse lihavuudenkin taustalla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa etuoikeuksia, tyyliin omalle erityisryhmälleen varatun salivuoron, lienee ihan kohtuullista jos sen eteen joutuu uhraamaan jotain. Jos ei passaa, niin mikä estää käymästä salilla silloin kun muutkin?

Onhan uimahalleissakin (muslimi)naisille omia vuoroja. Ei ne ainakaan mitään uhraa ja eikä niitä estä käymästä uimasta mikään.

Vierailija

Varsinkin tuollainen lihavien oma saliaika olis kiva, mutta mieluiten ilta-aikaan vaikka 17-19 tai viikonloppuna klo 10-12. Menisin jos tietäisin että salilla vain itsenikaltaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

lihavilla ei ole töitä?

Lihavilla on myös iltatöitä. Tuo oli pelkkä esimerkki, mutta sitäjän sinä et ymmärtänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin ainakin että lihaville olisi pienempi kynnys mennä kuntosalille, jos siellä ei olisi treenattuja pissapäitä samaan aikaan ottamassa itsestään selfieitä painojen kanssa, ja tuhahtelemassa lihavalle kun tämä kehtasi tulla parantamaan lihaskuntoaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varsinkin tuollainen lihavien oma saliaika olis kiva, mutta mieluiten ilta-aikaan vaikka 17-19 tai viikonloppuna klo 10-12. Menisin jos tietäisin että salilla vain itsenikaltaisia.

Tuo 17-19 taitaa olla aika suosittu aika, joten esim. minä, normaalipainoinen, en sitten voisi käydä salilla.

Vierailija

Ajattelin että esimerkiksi laitteet olisi valittu siten että ne sopisivat juuri ylipainoisille ja myös opastus ja valmennus olisi juuri ylipainoisille ja painon pudottajille. Ajatus olisi ikään kuin se että yritetään päästä asiakkaasta eroon, eli saada paino putoamaan.

Luulisin että on myös paljon ylipainoisia, jotka ovat ihan tyytyväisiä itseensä, eivätkä halua laihduttaa, mutta kuntoilu jää vähälle, eikä haluta mennä fitnesporukoiden kansoittamille saleille, vaikka haluttaisiin kuntoilla.

-ap-

Vierailija

Rasismia olla ottamatta muita kuin lihavia :( Entäs me proanat, laihat läskit? Lihavuus on myös mielentila... Älkää olko rasisteja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat