Miksi väsyneen naisen vastaus Heli Vaaralalle poistettiin?

Vierailija

Siinä oli hyvää keskustelua.

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

kuten tiedät  naisten ei haluta kehittävän itseään ja tapojaan vaan vain syyttävän miehiä kaikesta vaikka tekemällä itse asiat ja valitsemalla seuransa paremmin olisi taatusti onnellisempi.

Vierailija

Täällä ei kyllä jaksa enää keskustella mistään. Ketjut, joissa on saatu hyvät keskustelut aikaiseksi vaan häipyvät. Saatat olla kirjoittamassa juuri johonkin ketjuun pitkää vastausta vain huomataksesi, että oho, sehän läks.

Vierailija

Käsittämätöntä, kummallista politiikkaa, että ketju poistettiin! Siinä oli erittäin tärkeää keskustelua varsinkin naisnäkökulmasta!! VÄÄRYYS.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli Vaarala veti herneen nekkuunsa. 

On vissiin omankin blogitekstinsä poistanut? Tajusi olevansa idiootti?

Eikö tämä ole solvaus?

Ei vaan päin vastoin, sehän on positiivinen asia kun tajuaa oman toimintansa virheet.
Onko sinulle tuttu käsite reflektio?

Ei tällä palstalla saa sanoa totuuksia, miehiä pitää kunnioittaa jne.

Saas nähdä, kauanko menee ennen kuin tämäkin ketju katoaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole solvaus?

Joo on kyllä hirvittävän raju ja asiaton solvaus. Teeppä kuule Heli vaikka rikosilmoitus tosta shokeeraavasta sikailustani. Kun ilmeisesti kun pitää saada tehdä töitä vailla yhtäkään moitteen sanaa.
Muuten, oot aika onnekas kun valitsit ("sattumalta" varmasti) naiset yleistyksesi kohteeksi ja syypääksi. Aika varma olo, ettet ole saanut yhtään tappo- tai raiskausuhkausta, ainoastaa egoa ihan himmuisesti kolhaisevaa keskustelua vauvapalstalla. Kato kun akka uskaltaa valittaa julkisesti miehistä, niin lopputulos on aika usein toinen.
Ihan oikeasti, tee se rikosilmoitus. Kirjoituksesi oli idioottimainen ja yleistyksesi oli idioottimainen, käyttäydyit kuin idiootti. Voin seistä sanojeno takana.

Vierailija

Tunnistin sieltä niin monta piirrettä miehestäni

"mutta sä siivoot tän niin paljon paremmin, joten siivoa nyt tuo mun paska tosta lattialta"

"mulla oikeestaan just nyt sattuu varpaaseen etten voi tehdä, mutta vaikka sulla on 40-astetta kuumetta niin kyllähän sä itse pystyt"

"mikset oo hankkinut mun äidille lahjaa, synttärit on tänään?!"

"kyllä mä muutan mun tapoja jos meillä ois lapsia, nyt ei tarvi, kyllä mä osaan olla juomatta kaljaa ja sitte siivoon enemmän"

"miksi hössötät näistä asioista? ei se oo ku hometta meidän lavuaarista mun jäljiltä, ei sitä tarvi siivota pois?"

"ei me tartteta mitään siivousvuoroja, nää asiat sujuu niin hyvin vuorotellen" (eli minä teen kaiken ja mies kerran vuodessa jotain)

"ei mun tee mieli siivota ku tuut aina neuvoon mua, tee ite paremmin" (pyyhki pölyjä paperilla lattialta, eikä käyttänyt imuria. "siivosi" vessaa pyyhkimälä kuivalla paperilla pintoja ja jätti pöntön pesemättä kokonaan, ei mitään pesuaineita. liotti puukauhaa tiskialtaassa niin että se meni pilalle yms)

Ja lista jatkuu. Lapsia ei ole, eikä tule. Asiasta on keskusteltu ja tuo ei vaan ymmärrä että olisi hyvä siivota viikottain, edes kuukausittain. Ja se vaikuttaa kovasti päätökseeni haluanko lapsia ja siihen miksi kokoajan "nalkutan"...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"mutta sä siivoot tän niin paljon paremmin, joten siivoa nyt tuo mun paska tosta lattialta"

"mulla oikeestaan just nyt sattuu varpaaseen etten voi tehdä, mutta vaikka sulla on 40-astetta kuumetta niin kyllähän sä itse pystyt"

"kyllä mä muutan mun tapoja jos meillä ois lapsia, nyt ei tarvi, kyllä mä osaan olla juomatta kaljaa ja sitte siivoon enemmän"

"miksi hössötät näistä asioista? ei se oo ku hometta meidän lavuaarista mun jäljiltä, ei sitä tarvi siivota pois?"

"ei me tartteta mitään siivousvuoroja, nää asiat sujuu niin hyvin vuorotellen" (eli minä teen kaiken ja mies kerran vuodessa jotain)

"ei mun tee mieli siivota ku tuut aina neuvoon mua, tee ite paremmin" (pyyhki pölyjä paperilla lattialta, eikä käyttänyt imuria. "siivosi" vessaa pyyhkimälä kuivalla paperilla pintoja ja jätti pöntön pesemättä kokonaan, ei mitään pesuaineita. liotti puukauhaa tiskialtaassa niin että se meni pilalle yms)

Ja lista jatkuu. Lapsia ei ole, eikä tule. Asiasta on keskusteltu ja tuo ei vaan ymmärrä että olisi hyvä siivota viikottain, edes kuukausittain. Ja se vaikuttaa kovasti päätökseeni haluanko lapsia ja siihen miksi kokoajan "nalkutan"...

Tämä. Tätä minä ihmettelen kanssasisaruksissani. Miksi te katselette tuollaista menoa? Jos yhteiselämä on
yksin vastuun kantamista, miksi pitää siitä kiinni? Jos vuositolkulla tuollaista menoa katselee, niin kyllä sitten se on uhriutumista. Onko valitettavasti vieläkin naisia, jotka alistuvat moiseen? Nostakaa kytkintä, jos perusarjen töistä ei voi keskustellen sopia ja niitä jakaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tätä minä ihmettelen kanssasisaruksissani. Miksi te katselette tuollaista menoa? Jos yhteiselämä on
yksin vastuun kantamista, miksi pitää siitä kiinni? Jos vuositolkulla tuollaista menoa katselee, niin kyllä sitten se on uhriutumista. Onko valitettavasti vieläkin naisia, jotka alistuvat moiseen? Nostakaa kytkintä, jos perusarjen töistä ei voi keskustellen sopia ja niitä jakaa.

No sano sit viisaana et miten mä enää voin uhriutua jos nyt sitten nostan kytkintä!!!!!!

Vierailija

Olen kirjoittajan nro 12 kanssa eri mieltä uhriutumisesta (koska osa noista miehistä on narsisseja, ja heidän kanssaan olevat naiset oikeasti uhreja, jotka ovat niin alistettuja, etteivät yksin kykene lähtemään), mutta samaa mieltä siitä että ihmettelen miksi olette noiden törppöjen kanssa? Jos minä olisin noin törpön kanssa, eikä kritiikki auta, niin mies on pihalla ennen kuin ehtii sanoa sanaakaan. En halua mies-lasta hoivattavakseni, yksi oikea lapsi riittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittajan nro 12 kanssa eri mieltä uhriutumisesta (koska osa noista miehistä on narsisTeja, ja heidän kanssaan olevat naiset oikeasti uhreja, jotka ovat niin alistettuja, etteivät yksin kykene lähtemään), mutta samaa mieltä siitä että ihmettelen miksi olette noiden törppöjen kanssa? Jos minä olisin noin törpön kanssa, eikä kritiikki auta, niin mies on pihalla ennen kuin ehtii sanoa sanaakaan. En halua mies-lasta hoivattavakseni, yksi oikea lapsi riittää.

typo korjattu *ops*

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole solvaus?

Ei vaan päin vastoin, sehän on positiivinen asia kun tajuaa oman toimintansa virheet.
Onko sinulle tuttu käsite reflektio?

Ei tällä palstalla saa sanoa totuuksia, miehiä pitää kunnioittaa jne.

Saas nähdä, kauanko menee ennen kuin tämäkin ketju katoaa.

Mitä ihmettä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat