Olen jo 42-v, pelkään etten koskaan saa orgasmia

Vierailija

Säälittävää. Nyt kun seksitln avioliitto on loppunut on mulka mahdollisuus harrastaa sinkkuseksiö, mutta en uskalla koska en ole koskaan saanut .kiihotun kyllä ja olen kyltymätönkun mutta😊 ei vaan tule

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitään et ole menettänyt vaikka orkkua et ole saanutkaan.

No todellakin on menettänyt. Orgasmi on aivan mahtava kokemus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mene ja räplää sitä toosaa äläkä täälä itke. Jos sormilla et tule niin hanki vibraattori

Kokeiltu on nämäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään et ole menettänyt vaikka orkkua et ole saanutkaan.

No todellakin on menettänyt. Orgasmi on aivan mahtava kokemus.

Vieläkun tietäs miltä sen pitäs tubtuu ;) ap

Vierailija

Kyllä menetät, jos et opettele sitä itsellesi antamaan.

Tunnustele ja kokeile, rentoudu, fantasioi ja anna mennä, äläkä mielessäsi sensuroi itseäsi. On välineitä omien sormien lisäksi.

Paineet ihmissuhteissakin hellittävät vähän, kun voi itse tyydyttää itseään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tunnustele ja kokeile, rentoudu, fantasioi ja anna mennä, äläkä mielessäsi sensuroi itseäsi. On välineitä omien sormien lisäksi.

Mä luulen että mun suurin ongelma on se että en pysty elämään hetkessä..ja se rajoittaa rentoutumista. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että mun suurin ongelma on se että en pysty elämään hetkessä..ja se rajoittaa rentoutumista. Ap

Hyvä, että tiedostat sen, siitä kannattaa jatkaa, eikä vaan orgasmin takia, vaan yleensä paremman olon.

Vierailija

Kun luotat kumppaniisi ja molemmt arvostatte oisianne ja hyväksytte toisenne sellaisina kuin olette, pystyt rentoutumaan seksissä nauttimaan siitä.

Tästä se ainakin itselläni oli kiinni - ja kaikille, jotka vähättelevät orgasmia tai kyselevät, mistä tietää, onko sen saanut: sen taatusti huomaa, se on niin IHANAA!  Jos pitää kysellä, ei ole vielä saanut.

Olin itsekin jo luopunut toivosta saada orgasmi kun sain ensimmäisen kerran reilusti yli kolmikymppisenä ja eronneena, aivan yllättäen. Hymyilin sen jälkeen viikon!

pohjmies

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No, ei sen pakkopullaa sais ollakaan.   Onhan noista kokemusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun luotat kumppaniisi ja molemmt arvostatte oisianne ja hyväksytte toisenne sellaisina kuin olette, pystyt rentoutumaan seksissä nauttimaan siitä.

Tästä se ainakin itselläni oli kiinni - ja kaikille, jotka vähättelevät orgasmia tai kyselevät, mistä tietää, onko sen saanut: sen taatusti huomaa, se on niin IHANAA!  Jos pitää kysellä, ei ole vielä saanut.

Olin itsekin jo luopunut toivosta saada orgasmi kun sain ensimmäisen kerran reilusti yli kolmikymppisenä ja eronneena, aivan yllättäen. Hymyilin sen jälkeen viikon!

Tässä nyt ap.llä ei ole kumppania, luetko tarkemmin. Siksi vinkit nimenomaan masturbointiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat