Kaljuuntuva mies

Vierailija

Mitä mieltä, onko turn off?

Kommentit (11)

Vierailija

Itse olen kaljuuntunut ja loput vedän höylällä. Aikoinaan luulin, että ei ota naiset koppia tällaisesta. Mutta kun nyt olen useamman vuoden pitänyt huolta itsestäni. Kropassa lihakset erottuu, vatsalihakset aika timmit jne. Tällä hetkellä tilanne on se, että flirttiä tulee joka mutkassa, välillä aika suorasukaistakin. No, varattu olen ja onnellisesti naimisissa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On todellakin turn off!!!

Millä eväillä sinäkin siiderivalas vedät jotain ulkonäkö kriteerejä tähän. Kaljuuntunut ei voi itse asialle mitään, sinä voit vaikuttaa valtavan ruhosi kokoon ja blondien hiustesi väriin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies kaljuuntuu ja on todella ahdistunut asiasta. Käyttää aina lippistä tai pipoa.

Miten olisi sellainen Donald Trump -kampaus? Ehdotapa miehellesi.

Vierailija

No nää on näitä asioita, joille ei oikein mitään voi. Ei haittaa kaljuuntuminen niin kauan ku minunkaan oikut, kiukuttelut ja rupsahtamunen ei haittaa miestä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kaljuuntuu ja on todella ahdistunut asiasta. Käyttää aina lippistä tai pipoa.

Miten olisi sellainen Donald Trump -kampaus? Ehdotapa miehellesi.

Tämä!!!

Vierailija

Mä en sänkyyni edes huoli ainakaan kovin paksuhiuksisia miehiä, jollain lailla niin naisellisia. Seppele kalju ei välttämättä ole mun juttu, mutta millin parin sänki tai höylällä vedetty on mun juttu. N30

Uusimmat

Suosituimmat