Läski kuntosalilla

Vierailija

Läski kuntosalilla on hieno näky.
Läski mäkkärin jonossa on naurettava näky.

Olen monelta kuullut yhtenä perusteena kuntosalilla käymättömyyteen, ettei kehtaa kun on ylipainoa. Silti kehtaa kyllä mäkkärissä jonottaa. Ihmetyttää. Itse arvostan niitä jotka edes yrittävät tehdä asialle jotain.

En ole itsekään missään bikiniwaumikäkissa-kunnossa, mutta en ole koskaan salilla törmännyt mihinkään negatiiviseen, ennemminkin saanut uusia kavereita jotka ovat samankaltaisessa tai jopa vaikeammassa tilanteessa.

Kommentit (5)

Vierailija

Mua kans ihmetyttää kun olen muutaman lihavan kommentin lukenut jostain että ovat lopettaneet salilla käynnin, kun ovat tunteneet olonsa kiusaantuneeksi, kun heitä on halveksien siellä tuijotettu.

Toki en voi kyseisten lihavien ihmisten pään sisälle mennä ja tuntea samoja fiiliksiä mitä he kenties ovay tunteneet, mutta ennemmin minusta näistä kommenteista paistaa tekosyiden etsiminen sali-innon lopahtamiselle.

Koskaan en ole huomannut omalla salilla että lihavia tuijoteltais, tai heistä supistais selän takana ja naureskelitais. ja lihavia ainakin näin vuoden alussa meidänkin salilla riittää. Itse nostan hattua että tulevat ja toivon että intoa riittäisi vielä 3 vko:n käymisen jälkeenkin. 

Vierailija

Jos joku kerkeää oman treeninsä ohessa tuijottamaan ja naureskelemaan, niin hän ei silloin kyllä treenaa kunnolla. Itse en paljon huomaa edes muita ihmisiä.

Ihmiset voisi keskittyä enemmän omaan treeniinsä, eikä tehdä Ruusiloita. Kaikilla olisi mukavampaa.

Vierailija

Mäkkärin jonossa on ehkä vähemmän tuomitsevia ihmisiä kuin salilla.

Näkeehän sen tämänkin palstan keskusteluista. Läskivihaa on oikeasti olemassa.

Vierailija

Olen päättänyt aloittaa salitreenin heti kun olen laihtunut tavoitteeseeni eli -20 kiloa. Ennen en kehtaa. Kyllä se vaan niin on, että ainakin osassa kuntosaleja lihaville naureskellaan tai heitä suoranaisesti kiusataan. Varmaan riippuu ihan salistakin, sellasella äijä salilla saa varmaan olla rauhassa ja niissä on kannustava ilmapiiri. Mutta sitten sellaisilla trendikkäillä nuorten naisten suosimilla saleilla saa kyllä ihan paskaa niskaan.

Minulle lauottiin viime syksynä yhden tällaisen trendi salin pukuhuoneessa tämä kommentti: "Yritä jooko sitten olla poissa tieltä kun me muut treenataan ihan tosissamme." Ja kerran kuulin, kun yksi salilyyli vinkui ystävälleen pukuhuoneessa: "Taas on koko paikka täynnä hikoilevia läskejä! En kestä katsoa niitten rumia naamoja!"

Eli kuntoilen nyt kotona piilossa katseilta :D

Uusimmat

Suosituimmat