Olen tavannut ihmisen, jonka seurassa on hyvä olla, jolle voin puhua

Vierailija

kaikesta. Hän ei ole koskaan kyseenalaistanut tekemisiäni. Silti tuon ihmisen tuella pääsin irti salasuhteesta joka hajotti mut. Sekä otin avioeron koska en voinut elää enää lasten takia yhdessä. Tuon ihmisen tavatessa minut valtaa hirveä lämpö ja iloisuus. Voisin istua tuntikausia hänen vieressään sanomatta mitään ja tuntea kuinka hyvä mieli valtaa minut.

En osaa edes selittää ensimmäistä tapaamista, joku palanen siinä loksahti kohdalleen

Silti, meillä ei koskaan ole ollut mitään intiimiä, jos nyt pussailua ei lasketa mukaan.

Ihana mies..

Kommentit (12)

Vierailija

Minusta ystävän pitää kyllä kyseenalaistaa, jos toinen on tekemässä jotain hullua tai väärää. Jos ei koskaan tee sitä, niin joko on tekemisissä pyhimyksen kanssa tai tämä toinen puhuu seinille. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta ystävän pitää kyllä kyseenalaistaa, jos toinen on tekemässä jotain hullua tai väärää. Jos ei koskaan tee sitä, niin joko on tekemisissä pyhimyksen kanssa tai tämä toinen puhuu seinille. 

Tarkotan sitä että hän ei kyseenalaistanut salasuhdetta, mutta kysymyksillään laittoi mut miettimöön. Että onko se sellainen missä kannattaa roikkua ja saanko mä siitä mitään.

Ja eron suhteen ymmärsi että mun on vaikea erota, mutts laittoi miettimään onko se oikein itseäni kohtaan jne.

Eli kyllä hän aika paljon niitä totuuksia lateli.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja silti olet täällä vinkumassa.

Vinkumassa? Ap:hän hehkuttaa onneaan. Vinkuminen ei ole omassa mielessäni ensimmäinen sana, jolla aloitusta kuvaisin. Taitaa olla aika onneton ihminen, joka niin tekee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tarkotan sitä että hän ei kyseenalaistanut salasuhdetta, mutta kysymyksillään laittoi mut miettimöön. Että onko se sellainen missä kannattaa roikkua ja saanko mä siitä mitään.

Ja eron suhteen ymmärsi että mun on vaikea erota, mutts laittoi miettimään onko se oikein itseäni kohtaan jne.

Eli kyllä hän aika paljon niitä totuuksia lateli.

Ap

Eli kyseenalaisti :) Mutta joo, sanojahan nuo vaan on. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti olet täällä vinkumassa.

Vinkumassa? Ap:hän hehkuttaa onneaan. Vinkuminen ei ole omassa mielessäni ensimmäinen sana, jolla aloitusta kuvaisin. Taitaa olla aika onneton ihminen, joka niin tekee.

Joo mitä lie tarkoittaa. Olen onnellinen, että tuo ihminen on tullut elämääni. Jos ei olisi, roikkuisin varmaan vieläkin saladuhteessa ja olisin onneton.ap

Vierailija

Kannattaisi opetella olemaan onnellinen ihan itsesi kanssa. Kuulostaa nimittäin siltä, että onnellisuutesi on riippuvainen tästä miehestä, joka on tullut elämääsi. Jos hän lähtee, olet taas onneton?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella olemaan onnellinen ihan itsesi kanssa. Kuulostaa nimittäin siltä, että onnellisuutesi on riippuvainen tästä miehestä, joka on tullut elämääsi. Jos hän lähtee, olet taas onneton?

Hyvä pointti. En ole :) sitten hänen oli tarkoitus olla vain tietyn ajan elämässäni. Ap

Uusimmat

Suosituimmat