Herpes orgasmi.

Vierailija

Onko naisilla vastaavaa. Itselläni on ollut sukuelin herpes reilu 30 vuotta ja orgasmit vaan paranee. Rakkulat aktivoituu muutaman kerran vuodessa ja siinä vaiheessa kun ne alkavat paranemaan, ne alkavat lievästi sanoen kutisemaan, eivätkä ole yhtään arkoja. Rasvaa käteen ja terskaa/vartta hankaamaan, voi kiesus mitä orgasmeja tuossa tilassa tulee. Ei mikään yhdyntä, ei missään asennossa tuo niin tajunnan vieviä ja pitkään kestäviä orgasmeja.

Että täytyy tuostakin riesasta ottaa ilo irti, kun ei siitä eroonkaan pääse.

Kommentit (8)

Vierailija

Rasputinilla oli miltei samanlainen penis, mutta hänellä oli isoja syyliä. Ja kaikki ne naiset kiittivät, jotka jäivät henkiin. Googleta ja katso. Elin on yhä säilöttynä alkoholiin.

Vierailija

Voin kuvitella, pienen tuhman kutinan kera räjähtävä orgasmi, joka kestää ja kestää, uuuhhh. Mulle kans.

Vierailija

Joo, olen mies ja mulla ihan sama. Mä ajattelin että olen ainoa, joka nauttii herpes orgasmeista, enkä ole sen vuoksi viitsinyt aiheesta jutella, mutta on näköjään muitakin. Se on normaali orgasmi n. 10 kertaisena, ihan huippua. Itse oikein odotan, että tulisi rakkuloita ja siitä n. 4 päivää, niin alkaa sellainen orgasmien sinfonia, että kieltämättä sitä on parin päivän jälkeen aika kuutamolla.

Vierailija

V1ttu mä repesin, Herpes orgasmi. Mutta tottahan toi on, tuolloin ne orgasmit on tosiaan jotain ihan älyttömiä. M50 jolla on "lahja" -80 luvulta ja josta ei eroon pääse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella, pienen tuhman kutinan kera räjähtävä orgasmi, joka kestää ja kestää, uuuhhh. Mulle kans.

Tuhman kutinan, heh, ei huono.

Vierailija

Tänään 2 kertaa, rasvaa käteen ja tajunnan räjäyttävää kutinaa hankaamaan terska kourassa. Huh huh taas mitä mällejä.

Vierailija

Herpes kun on kutinavaihe rakoillaan, joutuu vielä käyttämään kumia, mutta se ei haittaa, koska kulli on paljon herkemmässä ja kiihottuneemmassa tilassa, niin että orgasmit on siltikin vielä vahvempia kuin rakottomana ilman kumia.

Vierailija

Kylläpä nyt kestää taas tuo puhkeaminen "tulivuoren purkaus". Mulla ei ole herpes ollut aktiivisena n. 4 kuukauteen, tulisi jo. Liukkarit valmiina pöytälaatikossa.

Kerran laskin kun oli ns. kutinavaihe menossa, vedin 8 orgasmia nautinnollisesti terskan ja esinahan kohdalta hitaasti hankaamalla. Yhden laukeamisen kohdalla katsoin peiliin, en koskaan ole nähnyt naamaani niin vinossa irvistykseltä, silmäni oli melkein kiinni.

Uusimmat

Suosituimmat