Naiset: kävisittekö strippiklubilla?

Seuraa 
Liittynyt16.1.2016

Tämänpäiväinen kampaamoreissu pisti miettimään kun kampaajan (N40 ja avioliitossa) kanssa tuli puheeksi, että hän on välillä käynyt strippiklubilla rentoutumassa. Ottaa lasillisen, pohtii omiaan ja nauttii kauniista alastomista naisista.

Itselleni tuo on ihan oma maailmansa, ajatus toki kiinnostaa. Onko kukaan jo käynyt, minkälaista on? Kävisitkö, jos et ole aiemmin käynyt vielä, vaikka olet naimisissa?

Kommentit (4)

Rivoriitta78
Seuraa 
Liittynyt16.1.2016

Olen  käynyt ja ei oikeastaan ole mitään mielipidettä paikoista. Lähinnä huomioin sen, ettei naisia juurikaan siellä ole asiakkaana. Tunnelma ei ole lähellekkään niin pervo mitä joku saattaa käsittää. Ei sovi kaikille, mutta sellainen oli vaan ystäväni lähin baari ja tuli käytyä joskus oluella. Mielestäni asiassa ei ole mitään väärää ellei ns. nauti liikaa näkemästään. Eli jos hetero ukko käy kuolaamassa muijia tai lesbo käy kuolaamassa muijia tahi hetero käy "ihailemassa" omaa sukupuoltaan ei seksuaalisesti.

pipsa
Seuraa 
Liittynyt17.1.2016

Olen mä pari kertaa käynyt. Musta siellä on rentofiilis ja saan naisena olla rauhassa. En ole missi, vaan tavis pyöriäinen, muissa baareissa riittää tarjokkaita, mutta tuolla ei. Miehet keskittyvät ihan muualle.

Kerran kävin lopettelemassa pari kirjoitustyötä viinilasin äärellä strippipaikassa. Tarvitsin mölyä ympärilleni, mutta lähikuppilassa oli liikaa testosteronia. ;)

Vierailija

Ite oon käyny Kotkassa, tuolla Route 66:ssa. Siellä on strippareita, joita on kiva katella, koska vaatii pikkusen kovaa kuntoa pyöriä siihen tyyliin tangossa, kun mitä ne naiset. Muutenkin koko baari on hyvällä maulla sisustettu, tosi viihtyisä paikka aina musiikkia myöten. Ja siellä järjestetään suht useasti kaiken näköisiä tapahtumia. "Kymppiklubilla" sensijaan ei oo tullu käytyä, vaikuttaa ulospäin jonkin ankealta räkälältä 😜 Nyt on kyl ollu yli vuoden katko visiiteissä, ihan ei viiti raskaana mennä sellasiin(kaan) baareihin 😝

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat