Mikä humalaisessa puolisossasi eniten ärsyttää?

Vierailija

Olettaen siis, että näin viikonloppuna moni suomalainen ja monen puoliso on ollut humalassa. Mikä puolisossasi tuolloin on ärsyttävintä?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Se, että hän tulee kuolemaan alkoholismiinsa ja minä en voi asialle mitään. Haluaisin vaan että voisimme elää onnellisesti. Viinan kanssa ei voi. Tää ei ärsytä, tää kauhistuttaa. Itse valittu hidas kuolema.

Vierailija

Minun mieheni on humalassa kiva ja kiltti ja hauska kuten selvin päinkin, mutta hän puhuu ja puhuu loputtomasti, niin etten jaksaisi kuunnella. Ymmärrän kyllä, että olen erittäin onnekas, kun mies ei ole juovuksissa aggressiivinen tai väkivaltainen ja juokin vain muutaman kerran vuodessa humalaan asti. Mutta kun eniten ärsyttävää piirrettä kysyttiin. :)

Vierailija

Kännikalan typerät jutut. Nelikymppinen mies taantuu jollekin juuri 18 täyttäneen tasolle jutuissaan kun riittävästi humaltuu. Ja hän myöskin selittää samoja asioita moneen kertaan eikä muista mitä hänelle on sanottu.

Kaikkein ärsyttävintä kuitenkin on se, että näitä ääliöjuttuja pitää kuunnella tuntikausia hymy naamalla ja hyväksyvästi kompaten. Jos näytät ärtymyksesi ja kyllästymisesi, mies heittäytyy ilkeäksi ja alkaa vittuilemaan. Ja se vittuilu ei ole mitään pientä. Keksii vaikka mitä loukatakseen minua mahdollisimman pahasti.

Kyllä, olen harkinnut eroa moneen kertaan. Tähän mennessä yhdessä on vielä pitänyt se, että selvinpäin mies on aivan erilainen ja rakkautta on riittänyt. Enää en tiedä jaksanko rakastaa, koska nää kännäilyt ovat syöneet luottamusta tosi paljon vuosien varrella.

Vierailija

Se haluaa väitellä joka asiasta ja puhuu epäselvästi. Pahin on kuitenkin se ettei se edes hiljene nukahdettuaan vaan puhuu ja kävelee unissaan niin että minä en saa nukuttua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se, että hän tulee kuolemaan alkoholismiinsa ja minä en voi asialle mitään. Haluaisin vaan että voisimme elää onnellisesti. Viinan kanssa ei voi. Tää ei ärsytä, tää kauhistuttaa. Itse valittu hidas kuolema.

Mitäs roikut mukana? Juovan alkoholistin kanssa on kaksi vaihtoehtoa. (tai oikeastaan kolme). Älä välitä ja anna juoda, lähdet suhteesta tai kolmantena vaihtoehtona; ala juomaan kaverina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on humalassa kiva ja kiltti ja hauska kuten selvin päinkin, mutta hän puhuu ja puhuu loputtomasti, niin etten jaksaisi kuunnella. Ymmärrän kyllä, että olen erittäin onnekas, kun mies ei ole juovuksissa aggressiivinen tai väkivaltainen ja juokin vain muutaman kerran vuodessa humalaan asti. Mutta kun eniten ärsyttävää piirrettä kysyttiin. :)

Sama! Tohon tulee vielä lisäksi loputon suunnitteluhimo, eli pikkuviineissä on kiva alkaa suunnitteleen makuuhuoneen remonttia tai kaupunkilomaa. Joka ei siis koskaan toteudu ;)

Vierailija

Sen typerä nauru, kovalla äänellä puhuminen ja tajunnanvirran täydellinen sumentuminen. Sillä järjenjuoksu nollaa totaalisesti, eikä kunnollisesta keskustelusta tule mitään. Lapsellinen käytös, joka sen mielestä on hulvattoman hauskaa, mun mielestä noloa ja törppöä. Kaikille nuo viinakset ei vaan sovi.

Vierailija

Myös mun mies alkaa jankuttamaan ja väittelemään!! Todella väsyttävää ja ärsyttävää (vaikka kuinka yrittäisi olla välittämättä...ei sitä jaksa kuunnella)!

Mikä neuvoksi? Ja MIKSI miehet tekee noin? Täälläkin jo moni samaa vastannut....

Vierailija

Ei juo kunnon kännejä, mutta ärsyttää varmaan se känni-ilme kuitenkin. Ja ei liity itse kännisyyteen, mutta en voi sietää sitä ääntä, kun juo lasipullosta bisseä. Taidan olla vaan herkkä äänille, kun esim. maiskutuskin on ihan kamalaa.

Yleensäkin tulee kauhea yökötys kun näkee kännisiä ihmisiä. Näyttää niin rumalta, varsinkin naiset kännissä. Se ilme ughhh.. Jotain hyvää, että lapsuudenkodissa asui alkoholisti, osaa itse pysy kaukana siitä....

Vierailija

Älyn tylsistyminen ja halu seksiin. Seksi sinänsä on kivaa, mutta humalaisen suoritus ei ole ihan parhainta tasoa... Onneksi ei juo humalahakuisesti, eli on tukevassa vaan harvoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olettaen siis, että näin viikonloppuna moni suomalainen ja monen puoliso on ollut humalassa. Mikä puolisossasi tuolloin on ärsyttävintä?

Se ettei siihen saa kunnolla yhteyttä,kuin seinille puhuisi.Muuten ihana mies on kännissä täydellinen idiootti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat