Ihanaa toi veljesten välinen kommunikointi!

Vierailija

Nuorempi kulkee vanhemman huoneen ohi, avaa oven ja sanoo "homo", laittaa oven kiinni ja jatkaa matkaansa. Että vähän niin kuin "hyvää yötä!"

Kommentit (13)

Vierailija

Varmaan tosta vanhemmastakin tuntuu "ihanalle". Miksi ei voi opettaa sanomaan hyvää yötä? Missä menee sun rajat?

Vierailija

Tuo on vähän sitä, että itse voi sanoa sisarukselleen miten rumasti tahansa, mutta jos joku ulkopuolinen yrittää tulla häntä kiusaamaan, niin sisaruksen puolesta kyllä noustaan barrikadeille :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosta vanhemmastakin tuntuu "ihanalle". Miksi ei voi opettaa sanomaan hyvää yötä? Missä menee sun rajat?

Niin, miksi menin opettamaan nuoremmalle, että aina kun sanot veljellesi jotain, kutsu homoksi! Voi minua! -ap-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi menin opettamaan nuoremmalle, että aina kun sanot veljellesi jotain, kutsu homoksi! Voi minua! -ap-

Niin, sinulta ne opit todellakin tulevat. Valitettavasti... Huoritteleeko miehesi sinua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, sinulta ne opit todellakin tulevat. Valitettavasti... Huoritteleeko miehesi sinua?

Juu, kutsuu mut aina kivalla tavalla aamupalalle: "Hei huoraaaa, otakko puurooooo?"

Uusimmat

Suosituimmat