Miksei mies vastaa viesteihin, mutta tavatessa tahtoo jutella kanssani?

Vierailija

Ihastukseni lopetti viesteihini vastaamisen, kuin seinään. Lukee siis viestit, muttei vastaa... Kuitenkin aina tavatessamme hän hakeutuu seuraani ja tahtoo jutella? Jos vaikka jaan jonkun humoristisen jutun viestillä, hän lukee sen, muttei vastaa ja seuraavana päivänä kuitenkin tulee puhumaan minulle siitä. Mitä ihmettä tämä oikein tarkoittaa? :D

Kommentit (7)

Vierailija

ei vaan  jaksa viestitellä?

Joka päivä tulee ihan kamalat kasat viestejä monilta ihmisiltä. Olen varmaan kamala, mutta en jaksa vastata kaikille ellei ole ns. oikeaa asiaa - en vaan jaksa, jos jää vastailemaan kaikkien kaikkiin viesteihin pitäisi olla koko ajan puhelimessa. Luen kyllä kaikkien viestit siltä varalta, että jollakin on jotain kysyttävää/ on joku kriisi päällä/ muuten tarvitsee oikeasti juttuseuraa.

Irl kyllä tykkään jutella ihmisille, en vaan jaksa kännykällä viestitellä turhia koko päivää.

Vierailija

Jos mies tahtoo kuitenkin jutella sinulle, syy tuskin on se, että sinä et kiinnostaisi häntä. Ehkä hän on kiireine ja lukee viestit vain nopeasti, eikä ehdi vastata? Tai sitten pitää livenä puhumista mukavampana tapana kommunikoida kanssasi. Hassu juttu kylläkin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä tulee ihan kamalat kasat viestejä monilta ihmisiltä. Olen varmaan kamala, mutta en jaksa vastata kaikille ellei ole ns. oikeaa asiaa - en vaan jaksa, jos jää vastailemaan kaikkien kaikkiin viesteihin pitäisi olla koko ajan puhelimessa. Luen kyllä kaikkien viestit siltä varalta, että jollakin on jotain kysyttävää/ on joku kriisi päällä/ muuten tarvitsee oikeasti juttuseuraa.

Irl kyllä tykkään jutella ihmisille, en vaan jaksa kännykällä viestitellä turhia koko päivää.

Jotenkin vaan ihmetyttää kun yhtäkkiä tuli keskusteluun radiohiljaisuus, vaikka ennen niin aktiivisesti vastaili. Syy on varmaankin tuo kuvailemasi, kiitos vastauksestasi! Ap

Vierailija

Tapailin joskus miestä, joka ei vaan jaksanut/tykännyt viestitellä. Hän sanoikin, että mieluummin kaikkien kanssa käy vain ns. "pakolliset" jutut viestitse ja varsinaisesti keskustelee sitten kasvotusten.

Itse taas olen sellainen että vastaan aina viesteihin ja olen aina tavoitettavissa, joten välillä melkein häiritsee jos joku ei olekaan samankaltainen, vaatii itseltä pientä totuttelua että joku onkin täysin päinvastainen. Mutta olkoot, jos kuitenkin tavatessa on läsnä, aloitteellinen (ei välttelevä siis) ja keskusteleva, väliäkö niillä viesteillä :)

Vierailija

Mulle taas mies viestitti "mitä kuuluu :)?" ja vastasin eräästä syystä vasta kolmen päivän päästä (ei johtunut hänestä, oli poikkeustapaus että vastasin niin pitkän ajan päästä) ja kysyin myös, että mitäs hänelle, niin hän ei vastannut siihen mitään. Miksi joku tekee tällaista? Emme asu samassa kaupungissa, että mitään panoseuraa hän ei ollut hakemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaan ihmetyttää kun yhtäkkiä tuli keskusteluun radiohiljaisuus, vaikka ennen niin aktiivisesti vastaili. Syy on varmaankin tuo kuvailemasi, kiitos vastauksestasi! Ap

Vähän kummaahan tuo on, jos ihan yllättäen vastailun lopetti :D
Mutta itse ainakin aluksi jaksan jännän uuden ihmisen kanssa viestitellä vaikka koko päivän - muutaman päivän jälkeen innostukseni tavallaan lopahtaa - edelleen olen tosi innoissani siitä tyypistä, mutta pää ei vaan enää kestä viestittelyä! Irl olen kuitenkin tosi innoissani nähdessäni tämän tyypin :)

Tai ehkä hän viettää paljon aikaa kavereidensa kanssa/on muuten kiireinen eikä tämän takia voi vastailla? :) Mutta uskon, että mies on kiinnostunut sinusta kun kuitenkin irl tulee juttelemaan :D

Uusimmat

Suosituimmat