Jasmin Mäntylä vaihtoi lennosta nuorempaan, päivä sinkkuna

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Naisilta varmaan turha odottaa sääliä, mutta oli aika ikävää mielestäni jymäyttää sitä eläkeiässä olevaa 65v miestä. Eikö se jättänyt vaimonsa tämän sutturan takia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaihtoi nuorempaan, eli isoisän ikäisestä ihan vain keski-ikäiseen.

Ei se Jasminkaan mikään tyttö enää ole. 33-vuotias...

Vierailija

Aikamoinen horo, ei voi muuta sanoa. Oli niiin suurta rakkautta, mutta nyt kiitetään Luojaa, että pääsi äijänkäppyrästä eroon. Kun ei saanut häneen tarpeeksi "eläväisyyttä". No shit Sherlock! Toinen eläkeiässä. Ei tuo nainen ihan täysillä käy.

pipsa
Seuraa 
Liittynyt17.1.2016

Silloin jo oli niitä soroääniä, kun oli saanut viestejä toiselta mieheltä. No, ihan varmasti saa. Jasmi on upea nainen.

Syksyllä mimmi on staminaa täynnä, hankki omaa duunia briteistä ja touhusi ihan uusin eväin. Kun blogia luki... 

Uunotar Jokivarresta
Seuraa 
Liittynyt7.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Naisilta varmaan turha odottaa sääliä, mutta oli aika ikävää mielestäni jymäyttää sitä eläkeiässä olevaa 65v miestä. Eikö se jättänyt vaimonsa tämän sutturan takia. 

En tiedä sitten laajemmin, mutta minun lähipiiriin kuuluvat 65-vuotiaat miehet ovat siinä kunnossa, että vastaavat itse omista tekemisistään.

Silloin jos aikuinen ei pysty huolehtimaan itsestään, hänet määrätään holhouksen alaisuuteen.

Viittaatko siis viestilläsi siihen, että tuo mies on ollut kykenemätön tekemään itsenäisiä päätöksiä?

Kerrotko lisää? Tuohan on nimittäin loukkaavaa...

traskausfetissimies
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Uunotar Jokivarresta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tiedä sitten laajemmin, mutta minun lähipiiriin kuuluvat 65-vuotiaat miehet ovat siinä kunnossa, että vastaavat itse omista tekemisistään.

Silloin jos aikuinen ei pysty huolehtimaan itsestään, hänet määrätään holhouksen alaisuuteen.

Viittaatko siis viestilläsi siihen, että tuo mies on ollut kykenemätön tekemään itsenäisiä päätöksiä?

Eikös 'henkinen kapasiteetti' ala laskea jo viisikymppisenä. 

Vaikka vastaisikin omista tekemisistään, ei sinunkaan mielestäsi varmaan esim. mummojen kusettaminen tilaamaan kanavapaketteja ja puhelinliittymiä kovin eettistä ole. Vaikka mummo paperilla vastaakin omista tekemisistään yhteiskunnan täysivaltaisena jäsenenä. 

Uunotar Jokivarresta
Seuraa 
Liittynyt7.10.2015

traskausfetissimies kirjoitti:
Uunotar Jokivarresta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikös 'henkinen kapasiteetti' ala laskea jo viisikymppisenä. 

Vaikka vastaisikin omista tekemisistään, ei sinunkaan mielestäsi varmaan esim. mummojen kusettaminen tilaamaan kanavapaketteja ja puhelinliittymiä kovin eettistä ole. Vaikka mummo paperilla vastaakin omista tekemisistään yhteiskunnan täysivaltaisena jäsenenä. 

Huomaatko eroa puhelimessa myytävään tuotteeseen verrattuna vapaaehtoiseen parisuhteeseen?

Vierailija

Tää ihminen on läheisriippuvainen ja hänellä on fetissinä ulkomaalaiset miehet. Sillä erotuksella vielä, että hän toteuttaa fetissinsä. Uskoisin hänen hakevan jollain tasolla isäänsä, ilmeisesti ulkomaalainen isä hänellä on, josta ei ole mitään tietoa, missä viipottelee.

Vierailija

Oon aina miettiny tämmösissä tapauksissa, jossa nuorempi kaunis nainen menee kihloihin ja naimisiin vanhempien, vähemmän kauniiden rikkaiden miesten kanssa ja sitten lennosta vaihtaa toiseen, että eivätkö nämä miehet tajua, ettei tässä ehkä ole se oikea nainen, joka rakastaa sinua eikä rahojasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, tämä 65 vuotias exä ei kyllä ollut mitenkään rikas.

Niin siis Jasmin on näin vakuutellut. Meistä kukaan ei ole miehen tilikirjoja päässyt näkemään, joten emme voi myöskään tietää, mikä on totuus hänen varakkuudestaan. Ei kaikki ulospäin varakkuuttaan näytä. Niin tai näin, oli hällä ainakin sen verran paalua, että kykeni tämän onnenonkijan elättämään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat