Keskenmeno: Voiko keho hylkiä toista sukupuolta?

Vierailija

Mihin tämä perustuu, jos näin on?

Itselläni yksi tyttö, mutta kaksi keskenmenoa. Pohdin, voisiko nämä keskenmenneet olla poikia: molemmista kun oli samanlaiset oireet jotka olivat täysin erilaisia kuin tyttöraskaudessa... Hylkiikö kehoni poikaraskauksia, eli Y-kromosomia???

Kommentit (14)

Vierailija

Ennemminkin kehosi hylkii alkiota/sikiötä, jolla ei ole elinmahdollisuuksia. Raskaudella ei ole edellytyksiä jatkua, joten oireet ovat olleet erilaisia. Näin minä uskoisin.

Vierailija

Mulla on 3 poikaa ja 4 km. Yksi keskenmenoista oli viikolla 16 ja synnytin silloin pienen pojan. Eli en usko kehon hylkivän eri sukupuolta.

Vierailija

Meillä on ystävät, jotka eivät voi saada poikaa. Kantavat geenivirhettä ja kaksi poikaa mennyt kesken, toinen kuoli kohtuun 6 kuulla. Tämä on 100% fakta, tutkittu yliopistollisessa. Eli ei kroppa hylji, vaan lapsi on sairas. Heillä 3 ihanaa, tervettä tyttöä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on ystävät, jotka eivät voi saada poikaa. Kantavat geenivirhettä ja kaksi poikaa mennyt kesken, toinen kuoli kohtuun 6 kuulla. Tämä on 100% fakta, tutkittu yliopistollisessa. Eli ei kroppa hylji, vaan lapsi on sairas. Heillä 3 ihanaa, tervettä tyttöä.

Missä vaiheessa tällaista voi alkaa tutkimaan? Vai onko ollut suvulla jo tiedossa..varmaan ei, tai olisi tehty siittiöiden valitsemisdiagnostiikkaa...?

Vierailija

Kaverin kanssa mietittiin tuota samaa, mulla on useampi alkuraskauden keskenmeno(yli 5kpl) ja hällä muutama kohtukuolema..nyt ollaan molemmat raskaana, he ottivat selville sukupuolen, joka on nyt eri, kuin kohtukuolemissa ja raskaus sujunut hyvin. Meillä taas mun kroppa hylki alkioita, selitteenä mun "yliaktiivinen immuunijärjestelmä"...mistä ei aiemmin ollu mitään haittaa, eipä tullu sairasteltua minkäänlaisia kulkutauteja/kausiflunssia millonkaa. Tutkimusten mukaan meillä alkioissa ei ollut mitään vikaa, että ei se luontonaan nyt ihan niin yksiselitteisesti aina toimi....miten maailmaan syntyis muuten niin paljon kehareita, kun keskenmenot kuitataan monesti sanomalla "luonto hoitaa vialliset pois".

Vierailija

Todennäköisesti miehen tuottamissa siittiöissä on jotain vikaa? Esim. jokin geenivirhe, mikä johtaa siihen että raskaus ei voi jatkua.

Kyllä luonto hoitaa kaikkein elinkelvottomimmat jo ennen syntymää pois. Monet vakavasti vammaiset elävät nykyään vain pitkälle kehittyneen lääketieteen ansiosta.

Uusimmat

Suosituimmat