ONKO RUMAT YSTÄVÄT KAUNIILLE NAISILLE STATUSSYMBOLI?

Vierailija

Alotin vähän aikaa sitten uudessa duunipaikassa ja siellä tapasin yhden ikäiseni naisen jonka kanssa on ihan kivaa ja ollaan alettu nähdä vapaa-aikanakin. Mutta siis olen itse vähän pulska, tavis...en niin kaunis ja tämä naikkonen ihan toista maata. Kaunis pitkä blondi...meillä on töissä pukukoodi mutta kun ollaan nähty vapaa-ajalla niin huhhuh vaikken siis ole mikään lesbo. Tää nainen vois olla malli. Ollaan käyty kahvilla ja tanssimassa ja miehet tulee jatkuvasti lirkuttelemaan hänelle jne. Olen vähän KATEELLINEN. Mutta hän on minulle todella ihana ja kiltti...aina yrittää sanoa että joku mies muka minuakin katsoisi yms. Häpeän omia negatiivisia tunteitani mutta en vaan tajua miksi tuollainen nainen haluaa viettää aikaa minun kanssani!?!? Olen alkanut ajattelemaan että hän on kanssani vaan näyttääkseen itse paremmalta ihmiseltä kun on suvaitsevainen ja on rumiakin kavereita!

Kommentit (13)

Vierailija

Tokihan se korottaa tätä kaunista naista entisestään jos muu porukka on huomattavasti vähemmän kauniita. 

Myös siksi, että vähemmän kauniita naiset monesti ihailevat kauniita ja mielistelevät heitä. 

Eikä ulkopuolisesta huomiosta tarvitse kilpailla. 

Vierailija

Kauneus on sellaista, että jos on itse kaunis, ei siihen kiinnitä huomiota jos ei satu olemaan maailmanluokan kusipää. Eiköhän statussymboli olisi pikemminkin lauma samanlaisia missejä? Kaveris varmaan vaan ajattelee että olet kiva tyyppi, siis musta mieli pois ja hän on oikeassa!

Vierailija

No pyh pyh! En minä ainakaan valitse ystäviäni ulkonäön tai minkään muunkaan pinnallisen asian mukaan, vaan sen perusteella kuinka mukava kyseinen ihminen minulle on ja kuinka hyvin meillä synkkaa :)

T: kaunis nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku on sinulle kiltti, miksi valitat?

En ole ap, mutta jotkut ovat "kilttejä". 

Ja ärsyttäähän se jos joku kaunis sanoo just tolleen että "joku mies katsoo sinua" kun ensin siinä on käynyt saatana viis ukkoa ruinaamassa tältä kaunottarelta. Se etten ole kaunis ei tarkoita, että olisin tyhmä! 

Vierailija

Olisipa minulla edes kaveri. Tosin jos kaveri olisi minua hurjasti kauniimpi niin kyllä siinä hieman paineita tulisi. Hävettäisi jos muut kehuisivat tätä minun ollessa siinä vieressä ja joutuisin ajattelemaan tosi paljon omaa ulkonäköä, vaatteita jne. 

Vierailija

Ennemmin muut hyvännäköiset ovat statussymboli. Eli on hienoa kulkea jossain missi- tai malliporukassa, jossa kaikki on kauniita ja suosittuja. Jos pääset osaksi tällaista porukkaa, se tavallaan kertoo, että olet itsekin kaunis.

Vierailija

en usko,  että kaveeraa "rumien" kanssa nostakseen statustaan. en edes usko, että olet ruma.

En koe itseäni kauniiksi, mutta olen hoikka blondi, meikkaan ulos mennessäni ja valitsen vaatteeni tarkoin. Kuitenkin suurin osa ystävistäni ei meikkaa, kulkee joka päivä mustassa hupparissa + mustissa farkuissa, hiuksia ei ole leikattu/värjätty koskaan etc - ja he kaikki ovat silti kauniita :)

Liikun heidän seurassaan, koska pidän heistä ihmisinä. Valitsen vaatteeni tarkoin, mutta en tajua merkkivaatteista mitään -  hyvin laittautuneet naiset usein tykkäävät puhua monille meikeistä, merkkivaatteista, kampaajalla käynnistään yms yms. Mutta kun en minä oikeasti ymmärrä meikkibrändeistä tai mistään merkeistä mitään, vaikka niitä minulla saattaakin olla! En koe kuuluvani samaan joukkoon muiden samantyylisten ihmisten kanssa, kuin mitä itse olen (tietysti heissäkin on paljon ihania ihmisiä, mutta usein huomaan tulevani paremmin toimeen muiden kuin heidän kanssaan :) ).

Uusimmat

Suosituimmat