Käytiin vahingossa väärällä vuorolla saunassa :D

Vierailija

Meillä oli ennen vuoro klo 19-20. Vaihdoimme klo 20-21 ettei tarvitse enää saunan jälkeen lähteä koiraa ulkoiluttamaan ja muutenkin pääsee suoraan nukkumaan. Kolme viikkoa muistettiin uusi saunavuoro, mutta tänään mentiin vahingossa vanhalla vuorolla. :D Onneksi se oli kuitenkin vapaana. Mies sai sitten saunoa pari tuntia. :) En tiedä uskaltaako jatkossa käyttää molempia vuoroja. :D

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Menettekö te klo 21 nukkumaan? Eipä mitään, hyviä jatkoja vaan sinne vanhainkotiin (näet tämän viestin sitten aamulla, jos olette jo nukkumassa).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menettekö te klo 21 nukkumaan? Eipä mitään, hyviä jatkoja vaan sinne vanhainkotiin (näet tämän viestin sitten aamulla, jos olette jo nukkumassa).

Ei me aikuiset mennä, mutta lapsi menee aika pian saunan jälkeen. Mukavampi itsekin saunan jälkeen rauhoittua ja käydä iltatoimiin ja nukkumaan. Ei tarvitse enää saunan jälkeen lähteä koiraa lenkittämään. :)

Ap

Vierailija

Minä menen kohta nukkumaan, t. 51-vuotias. Aamulla herään viideltä. Mitä väliä sillä on, mihin aikaan nukkuu? 

Vierailija

AV muistuttaa minua arvostamaan asioita, joita pidän itsestään selvyyksinä. Kyllä on oma elämä helppoa ja ihanaa. Oma sauna ja oma koti, jossa saa tehdä mitä lystää milloin lystää. Ja vieläpä yksin, ilman rasittavaa ja äänekästä perhearkea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä nukun päivällä, ajatella.
Terveisiä tänne vampyyriluolaan?

Vierailija

Onneksi meillä on saunavuorot kaukana takanapäin ja nautimme oman saunan rauhasta. Ei sen puoleen, oli siellä vanhassa paikassa ihan kivaakin, kun sai saunan jälkeen pulahtaa uima-altaaseen; 70-luvulla rakennetun kerrostalon erikoisuuksia/etuja.

Vierailija

Olen yllättynyt vastauksista. Olin ihan varma että joku av-mamma alkaa paasaamaan siitä kun maksamme vain yhdestä vuorosta ja käytimme kaksi vuoroa. :D

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt vastauksista. Olin ihan varma että joku av-mamma alkaa paasaamaan siitä kun maksamme vain yhdestä vuorosta ja käytimme kaksi vuoroa. :D

Ap

Vielä ehtii! ;D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä väliä sillä on tuossa tilanteessa, kun sauna oli joka tapauksessa a) päällä b) tyhjillään?

Siivooja

Kiitos paljon. Kahden saunavuoron käyttönne jälkeen jouduin taas hinkkaamaan saunan katon, seinät ja lauteet voimakkaan emäksisestä siemennesteestä. Jouduin sen tekemään jo tunnin saunavuoronne jälkeen mutta nyt sitä oli tuplasti. Yrittäkää käyttää 10 ässän sääntöä:

Siemensyöksyn sattuessa siirrä siitin syrjään seiniä sotkematta saati siten syövyttämättä.

Kiittäen saunansiivoja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

ai oletin, että tietystikin maksatte sen toisenkin vuoron.

Miten se aikaisempikin vuoro sopii teille, kun ennen se ei sopinut? 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat