Mies ei koskaan jätä vaimoaan ja perhettään vaikka

Vierailija

niin toiselle naiselle lupaisi.
Mies haluaa saada kaiken.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Höpö höpö vaan taas. Vaikka en perheenjättäjiä arvostakaan, en voi mitään sille, että joskus uusi rakkaus vie niin miestä kuin naista ja siinä ei perheen tunteet paina.

Vierailija

Kyllä jättää. Ei tuollaisia sääntöjä ole olemassakaan. Sellaisia naisiakin on, jotka jättää miehensä ja lapsensa uuden miehen takia.

Vierailija

Mistä tänne palstalle on tullut sellainen lauma, joka suoltaa silkkaa valhetta: Mies jätti toisen naisen takia. Eihän se ole mahdollista!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö vaan taas. Vaikka en perheenjättäjiä arvostakaan, en voi mitään sille, että joskus uusi rakkaus vie niin miestä kuin naista ja siinä ei perheen tunteet paina.

Miksi sotkette aina rakkauden mukaan? Eiköhän kyse ole ennemmin silkasta hyvästä seksistä, paremmasta kuin kotona. Toisen naikkosen luona on myös vähemmän velvollisuuksia ja enemmän huomiota, ainakin niin kauan kunnes uusi morsio on paksuna. Sitten onkin hyvä madella taas vaimon housuihin.

Vierailija

Uskon että useimmiten ei jätäkään mut toisaalta olen omin silmin olen nähnyt että on jätetty ja lähdetty.Näissä tietämissäni tapauksissa tällä toisella naisella ei ole ollut lapsia mutta vaimon kans on ollu eli eikö sitten jaksettu perhe-elämän tuomaa vastuuta, tiedä häntä.

Vierailija

Mun eksä ei saanut mua jätettyä vaikka oli uudelleen kaikenlaista vannonut.

Meille tuli ero kun minä jätin miehen kun sain sivusuhteen selville. Säälistä olin ollut eroa tekemättä viimeiset kaksi vuotta. Mutta kun sillä kerran oli uus holhooja ja rahoittaja niin eipä haitannut jättää se luuseri seuraavalle... vahinko kiertämään.

Vierailija

No ainakin mun mies jätti. Minun eli uuden rakkauden vuoksi. Ollaan kohta oltu ukon kanssa yksissä parikytä vuotta ja lapsetkin jo aikuisuuden kynnyksellä. Tämä niille, jotka täällä aina länkyttää, ettei uusi onni voi kestää ja "että odota vaan, kyllä se suakin vielä pettää". Tuskin pettää, kun on jo sen ikäluokan mies. Ai niin: olen oikein hyvissä väleissä miehen aikuisten lasten kanssa.

Vierailija

Osaan suoralta kädeltä luetella ainakin kolme tapausta ihan lähisuvusta ja ystäväpiiristä, joissa mies on jättänyt vaimon ja lapset uuden naisen vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun eksä ei saanut mua jätettyä vaikka oli uudelleen kaikenlaista vannonut.

Meille tuli ero kun minä jätin miehen kun sain sivusuhteen selville. Säälistä olin ollut eroa tekemättä viimeiset kaksi vuotta. Mutta kun sillä kerran oli uus holhooja ja rahoittaja niin eipä haitannut jättää se luuseri seuraavalle... vahinko kiertämään.

Sama kokemus. Mulle sivusuhde soitti kostaakseen miehelle, koska mies oli jättänyt sivusuhteen.

Laitoin miehen parin viikon sisällä ulos asunnostamme. Heillä tosin ei rakkaus jatkunut. Sain tätä kautta varmistuksen miehen oudolle käytökselle, jota oli jatkunut aika lailla ne kuukaudet, jotka salasuhteensa oli kestänyt.

Olisivat kyllä ansainneet toisensa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla katkera kakkonen jota joku ukkomies höynätti.

Tai huonossa suhteessa elävä vaimo, joka katsoo miehen pettämisiä läpi sormien liian ison asuntolainan vuoksi.

Vierailija

Jotkut hakee seksiä, jotkut rakkautta, ja jos sen rakkauden löytää, niin erohan siitä entisestä tulee ja äkkiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat