Jos lapsesi haluaisi muuttaa sukupuolensa aikuisuutta lähestyessään

Vierailija

Miten suhtautuisit? Tukisitko, hylkäisitkö, auttaisitko? Pohtikaa, lasten äidit ja isät.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Ei sukupuolta muuteta. Se voidaan kyllä korjata oikeaksi. Jos näin meidän lapsille tapahtuisi, tietysti oltaisiin tukena.

Vierailija

Lapsia ei ole, mutta tietenkin tukisin. Minkä hän sille itse voisi jos syntyy väärään kehoon. Ja sama asia seksuaalisessa suuntautumisessa, olisi se mikä tahansa.

Vierailija

Mikä ihmeen kysymys tämä nyt on? Suhtautuisin lapseen ihan kuin ennenkin, ja tukisin tietysti ja olisin läsnä. Tosi kauhea ajatus, että tällaista pitää edes miettiä tai pohdiskella. Aika hurjaa, että joku suuttuisi tai hylkäisi oman lapsensa tuollaisen asian vuoksi. Vielä tänä päivänä! Ei se ihminen siitä mihinkään muutu, vaikka kroppa muuttuisikin.

Vierailija

Ystäväni on sattumoisin juuri tuossa tilanteessa. Hän tukee täysillä nuortaan. Niin minäkin tekisin, totta kai (jos itselläni olisi lapsia).

Vierailija

Kaiketi tukisin. Surisin kyllä sitä että lapsenlapsia en koskaan saisi, eikä lapsestani voisi enää tulla biologinen vanhempi.

Vierailija

Jos joku tyttö on niin tyhmä, että haluaa mieluummin mieheksi niin vetäisin isyyden tunnustuksen takaisin. Minun geeneistäni ei niin pöljää sikiä. 

Jos taas poika haluaisi naiseksi niin kehottaisin katsomaan peiliin ja kysymään; olenko alle 170 cm pitkä ja siroluinen. Jos vastaus olisi kieltävä, niin better just man up and grow some balls. 

Vierailija

Olisin surullinen asiasta ja miettisin mikä kasvatuksessani on mennyt pieleen. Minusta jokaisen täytyisi tähdätä siihen, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

Vierailija

Tukisin tietenkin. Tunnen kaksi muutosprosessia käyvää, ja olen nähnyt, millaista se on. Vanhempien tukea todellakin tarvitaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tukisin tietenkin. Tunnen kaksi muutosprosessia käyvää, ja olen nähnyt, millaista se on. Vanhempien tukea todellakin tarvitaan.

Kumpaan suuntaan muuttuvat? Naiseksi vai mieheksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisin surullinen asiasta ja miettisin mikä kasvatuksessani on mennyt pieleen. Minusta jokaisen täytyisi tähdätä siihen, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

En usko sukupuoli-identiteetin häiriöiden johtuvan kasvatuksesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat