Kun ostat jääkaappiin uutta ruokaa, maitoaa tms. laitatko tuoreemmat hyllyn takaosaan ja siirrät vanhemmat eteen?

Vierailija

Mä siirrän. Mutta mies laittaa ne aina siinä järjestyksessä, mitä ne kädessä on. Eli uudemmat vanhojen eteen. Kiva niitä sitten siirrellä toisinpäin.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä siirrän. Mutta mies laittaa ne aina siinä järjestyksessä, mitä ne kädessä on. Eli uudemmat vanhojen eteen. Kiva niitä sitten siirrellä toisinpäin.

Sehän on hyvä että se on kivaa... hyvä tietää myös vastedes niin saat ja saavat muutkin jotaka ovat sitä mieltä että jääkaappi on olta juuri oikealla tavalla järjestettynä ihan hyvillä mielin sen järjestää itselleen sopivaksi.

Vierailija

Mä ostan uutta yleensä vasta kun edellinen on lopussa. Toki esim. eri lihoista ja kaloista katson päiväykset ja suunnittelen viikon ruokalistaa niiden mukaan, mutta en erikseen järkkäile jääkaappia sen vuoksi.

Vierailija

Sama kuvio kuin ap:lla. Jos en ala niitä järjestelemään uudestaan, katselen esim. maitopurkeista vanhimmat ja availen sen mukaan. Mies avaa ekan, joka osuu käteen ja huutaa viikon kuluttua, kun maitoa on mennyt 3 litraa vanhaksi.

Uusimmat

Suosituimmat