Naapurin kissa kyläilee silloin tällöin luonani

Vierailija

Naapuri pitää kissaansa vapaana pihalla (asumme rivitalossa) ja minut nähdessään ulkona tämä kissa juoksee jalkojeni juureen miukumaan. Kissa tulee luokseni kyläilemään ja pitää minusta erittäin paljon. :)
Se on ihana ja kiltti, olenkin miettinyt oman kissan hankkimista. Naapuri tietää tästä kyläilystä ja se sopii hänelle.
Eli mulla on kissakuume. :D

Kommentit (10)

Vierailija

Noh, kissa kannattaisi pitää sisällä, varsinkin talvisin ja toki muutenkin!
ja näköjään tykkää susta enemmän kun omistajastaan..onkohan sillä hyvät kotiolot?

Vierailija

Ha haa! Söpöä!

Tuli mieleen, kuinka maalla asunut tätini aikoinaan päästi naapurinsa kissan talvisina pakkasöinä kotiinsa kylään. Kissa oli ulkokissa joka joutui viettämään kaikki yöt ulkona pakkasasteista riippumatta. Kissa oppi nopeasti että tätini luona on lämmin yösija ja osasi jopa "koputtaa" ikkunaan halutessaan sisään.

Vierailija

On se kissa ainakin ruokittu hyvin ja turkki kiiltää. Mutta tosiaankin pitää minusta todella paljon ja osoittaa sen myös. On tosi kiltti, ei raavi ja on hellyydenkipeä. Ihana tapaus. :) Ap

Vierailija

harmittaa että pakkasellakin pidetään kissoja ulkona :( tulin yksi aamu kotiin ja samalla oven avauksella puskasta juoksi kissa kotiini sisään! oli kylmissään.. ja naapurin kissa
toivottavasti tämä pääsee yölsi kotiinsa :)

Vierailija

Meillä oli lapsuudenkodissani kissoja, jotka kulkivat vapaana. Samoin kuin myös naapureiden kissat. Kesällä ulko-ovet oli monella raollaan tai auki, kuten meilläkin. Joskus kotoa löytyi oman kissan lisäksi myös naapurin kissa.

Kissat ovat niin mukavuudenhaluisia, että menevät sinne, missä on hyvä pito. Joskus eräs toinen naapuri kertoi, että meidän kissamme oli tullut salaa heille ja käynyt syömässä pöydälle unohtuneet kinkkusiivut. Läheisessä rivitalossa asuvia isovanhempiamme joku kissoistamme kävi kuulemma vakoilemassa eli saattoi istua ulkopuolella ikkunalaudalla ja katsella talonväkeä. Mummo toi monesti meille kaloja, joten varmaan muisti, että tuolta niitä muikkuja viimeeksikin sai.

Vierailija

Jos hankit oman kissan, etä välttämättä saa enää naapurin kissaa kylään :( Kissat kun eivät aina oikein suvaitse toisia kissoja alueellaan.

Minullakin kävi tuollainen naapurin kissa, mutta sitten naapuri muutti pois :(. Minulle sopisi oikein hyvin, ettei ole omaa kissaa, mutta välillä kävisi tuollainen "vieraileva tähti" :).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naapuri pitää kissaansa vapaana pihalla (asumme rivitalossa) ja minut nähdessään ulkona tämä kissa juoksee jalkojeni juureen miukumaan. Kissa tulee luokseni kyläilemään ja pitää minusta erittäin paljon. :)
Se on ihana ja kiltti, olenkin miettinyt oman kissan hankkimista. Naapuri tietää tästä kyläilystä ja se sopii hänelle.
Eli mulla on kissakuume. :D

Mulla ei ole kissakuumetta ja naapurin kissa makoilee tuolissani kesällä. Pahinta tässä on, että olen kissoille allerginen.

Pitäkää ne elukkanne kotona tai ulkoiluttakaa narun päässä, älkääkä päästäkö toisten pihoille.

Kiitos

Vierailija

Meidän entinen kissa - nyt jo vuosi sitten kuollut oli nuorempana varsinainen viheltäjä. Monta kuukautta ihmettelimme mihin se hävisi aina lasten lähtiessä kouluun ja meidän töihin, harmittelimme kun raukka jäi pakkaseen nälissään. Kunnes selvisi että kissa käveli suoraan naapurin okt ovesta sisään ja majoittui heidän lastenhuoneeseen tai olohuoneen sohvalle päiväksi, siellä kun oli äiti kuopuksen kanssa kotona. Tasan klo 17 kissa oli taas meidän oven takana:) Hän kävi päivähoidossa....

Em kissa tutustui isoon upeaan brittiläiseen täällä nykyisen talon pihassa ja tuo brittiläinen rupesi vierailemaan meillä jo kissamme elinaikana. Yhä vieläkin, joka päivä "kamu" vierailee meillä, syö muutaman raksun ja köllii hetken vierellämme sohvalla. Laastarikissamme:D  Olen facen kautta yrittänyt saada tietooni kenen tuo kissa on mutta ei vielä ole tullut vastausta, täytyy varmaan laittaa panta kaulaan ja viesti siihen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat