Apua olen ystävieni mielestä wt!

Vierailija

Minä ja 2 ystävääni joita en ole tuntenut kauhean pitkään keksittiin, että alettaisiin aina vuorotellen järjestää illanistujaisia toistemme luona. Minä olin ekana vuorossa ja tarjosin sipsejä, dippiä, itse tekemääni mutakakkua, viinirypäleitä, juustoja ja suolakeksejä ja fetasalaattia. Juomana kivennäisvettä ja viiniä tonkasta.

Eilen oli toiset illanistujaiset ja kävin samalla ensimmäistä kertaa tämän toisen ystäväni kotona. No...ensinäkin hänen kotinsa oli ihan erilainen kuin omani...ei ikeaa, hyvällä maulla sisustettu ja kallista designia. Tarjolla oli monia erilaisia tapaksia ja jälkkäriksi kaksi erilaista raakakakkua ja tietty kallista viiniä! Nolotti jo silloin mutta sitten nämä kaksi rupesivat suunnittelemaan että menisivät teatteriin. Sanoin että olisi ihanaa käydä ja tämä kenen luona olemme kysyi "ai kiinnostaako sua sellanen?"

:( :( :( :( :(

Kommentit (9)

Vierailija

Me Ap ei tiedetä sinusta muuta kuin, mitä tarjosit ja, että olet ilmaissut kiinnostuksesi lähteä mahdollisesti teatteriin  näillä perusteella et ole wt.  

Vierailija

Minäkin sitten varmaan olen white trash :( Opiskelen tällä hetkellä yliopistossa, johon tulin suoraan lukiosta ilman välivuotta -> koskaan en ole kerennyt olla oikeasti töissä (mitä nyt välillä osa-aikaisena myyjänä,siivoojana ym. Kesätkin olen opiskellut). Tämän takia rahaa ei ole kamalasti, ja huonekalut eivät ole edes ikeasta, vaan mummon vintiltä. Jos kaveri tulee kylään tarjoan yleensä juurikin jonkunlaisen itse tekemäni makean kakun, suolaisen piirakan, teetä ja viinirypäleitä.

Nythän sen vasta ymmärsin, en olekkaan vain köyhä, vaan myös white trash!

Vierailija

Ystävien? Kyllä nuo on kavereita tai ennemminkin vasta tuttavia jos et aikaosemmin edes ole kylässä käynyt.
Ystävät on sellaisia joista tietää oikeastaan kaiken, ja joille kelpaa juuri sellaisena kuin on.

Vierailija

Tarjottavasi kuulostavat hyviltä :)

ja joku ihmetteli sipsejä: vaikka aikuinen ihminen olenkin, maistuvat sipsit hyviltä. Itse niitä ei tule ostettua, mutta jos joku niitä tarjoaa voisin syödä koko pussillisen vaikka yksin....

Vierailija

Ilmaiset huolta siitä, että olet "white trash"? Tämä on aivan turhaa, sillä oikea "white trash" tuskin mietiskelee tuollaisia asioita, tai yhtään mitään muutakaan.

Ja muuten,  tuo kavereittesi "kiinnostaako sinua sellainen" -kommentti kielii junttiudesta, tietynlaisesta wannabe-yläluokkaisuudesta. Kyllä minun mielestäni oikeasti sivistynyt ihminen osaa arvostaa ja sietää myös ihmisten erilaisuutta (eikä todellakaan näytä sitä että tuomitsee ulospäin) .

Vierailija

Höh!

Tarjoiluita tulee niin helposti kilpavarustelua. Ole nyt vaan tosi reipas, ja kehut, kuinka ihanaa olikaan nähdä noin kaunista sisustusta ja saada uusia ideoita.

Kehu muita, ja tuollaiseen junttikysymykseen vastaa:" toki kiinnostaa, on ihan sukuperintöä, mutta kerro lisää tuosta esityksestä". 

Ja jos et jostain kulttuuriasiasta niin paljon tiedä, sanot vaan keskustelun oheen: "just noin, hitsi, juuri noin minä aattelin, sinä olet tajunnut asian ytimen ". 

Kyllä se siitä. 

Uusimmat

Suosituimmat