Sinä mies, joka tänään raivosit kaupan kassalle

Vierailija

Tuliko hyvä mieli? Ihan oikeasti, oletko ylpeä itsestäsi? Myyjä yritti ensimmäiset minuutit olla reipas ja asiallinen, mutta lopussa selkeästi pidätti jo itkua eikä oikein tiennyt mitä tehdä. Mikä oikeutti käytöksesi? Sen mitä asiasta kuulin, niin kyse oli ihan mitättömästä asiasta, jonka olisit voinut hoitaa asiallisesti. Mutta ei. Halusit varmaan vain olla vittumainen ja osoittaa olevasi "ylempi"arvoinen. Aikuinen mies. Elämäsi ei taida olla helppoa, kun niin pienestä mielesi pahoitat.

Ei mulla muuta. Miettikää vähän miten puhutte ihmisille, jooko? Ei kai asiaskaspalvelijankaan tarvitse kaikkea paskaa ottaa vastaan?

Kommentit (7)

Vierailija

No mitä sä täällä avaudut, luuletko että se mies hengais tääl :D olisit avannut suusi siellä kaupassa vai etkö uskaltanut. Tuhisit vaan paikallasi. Ja joo en ole se mies!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä sä täällä avaudut, luuletko että se mies hengais tääl :D olisit avannut suusi siellä kaupassa vai etkö uskaltanut. Tuhisit vaan paikallasi. Ja joo en ole se mies!

Ehkäpä tämä oli yleisesti kaikille niile jotka kuvittelee että asiakas on aina oikeassa :D

Vierailija

Kai muistat myös Facebookiisi päivittää, kuinka paheksut tämän miehen toimintaa? Kun ei ainakaan tilanteessa sun kannata suutas avata vaan mesota yhteisöpalveluissa ja somessa jälkikäteen. Ja varmasti se mies havaitsee tämän asian jollain Vauva-lehden keskustelupalstalla.

Vierailija

Itse, näin kokeeena asiakaspalvelijana, olen jo tottunut vittuilemaan samalla mitalla takaisin sellaisille asiakkaille, jotka aukovat päätään ihan vain vittuillakseen ja/tai oman elämänsä surkeuttaa purkaakseen. 

Monissa muissa maissahan tämä on ihan yleinen käytäntö. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse, näin kokeeena asiakaspalvelijana, olen jo tottunut vittuilemaan samalla mitalla takaisin sellaisille asiakkaille, jotka aukovat päätään ihan vain vittuillakseen ja/tai oman elämänsä surkeuttaa purkaakseen. 

Ihan pitkän linjan asiakaspalvelijana en koskaan lähde mukaan tähän vittuiluun tai vaataavaan. Paree olla hiljaa, ettei joku kaunis päivä saa pataansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan pitkän linjan asiakaspalvelijana en koskaan lähde mukaan tähän vittuiluun tai vaataavaan. Paree olla hiljaa, ettei joku kaunis päivä saa pataansa.

Sama juttu. En koskaan lähde tuohon vittuiluun mukaan. Sen sijaan olen oikein korostetun ystävällinen. Se saa joko asiakkaan tajuamaan huonon käytöksensä tai sitten se alkaa vituttamaan asiakasta, kun ei saanutkaan provosoitua asiakaspalvelijaa. Tää keino on aina varma.

Uusimmat

Suosituimmat