VASTASYNNYTTÄNYT uimahallissa...

Vierailija

Iltalehden jutussa nainen kuvailee järkytystään, kun uimahallissa naisten pesutiloihin tuli maahanmuuttajamies. Liioitteleekohan nainen itse vai toimittaja, mutta itse useamman lapsen äitinä en olisi kyllä ikimaailmassa uimahalliin lähtenyt vauvani kanssa, vastasynnyttäneenä. Kuinka moni lähtee tuossa tilassa uimaan...? Vai olisiko kyseessä pieni liioittelu? Muutaman kuukauden ikäinen vauva ei mielestäni ole enää vastasyntynyt.

- Voitko kuvitella, kun siellä on vastasynnyttänyt nainen vauvan ja pienien tyttöjen kanssa. Kuka voi keksiä haavoittuvaisempaa tilannetta, nainen toteaa järkyttyneenä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011620969848_uu.shtml

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

No ihme asiaan sä kiinnitit huomiota. Eikös se raja ole 3kk kun saa viedä vauvan uimaan? Kyllä mä sanoisin että 3kk on hetki sitten.. ei se kroppa viikossa palaudu, siihenhän tuossa viitattiin "vastasynnyttäneellä"

Vierailija

Aika super täytyy olla, myös vauvan vastustuskyvyn. Olisin enemmän huolissani niistä uimahallin pöpöistä ja kemikaaleista kuin tuijotuksesta.

Vierailija

No ehkä nainen järkytyksessään hieman liioitteli, halusi ilmeisesti korostaa sitä että on pienen vauvan äiti. Mutta eiköhän tämäkin ketju kohta poistu, koska rassismi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän ot, mutta eiköhän henkilökunta olettanut miehen menneen vahingossa väärälle puolelle. Ehkä hieman "uhkaava" tilanne, mutta että pitäis heti heittää ulos jokainen ulkomaalainen, soittaa iltalehteen ja saada vielä tukea ja turvaa vastaanottokeskuksen johtajalta (vai kuka se Savolainen oli?). Itse olen niin naiivi että olisin olettanut aika pitkälle että mies ei vaan ymmärtänyt mitä on tapahtunut.

Uutisessa kyllä sanottiin olleen tarkoituksellista. Ja tapahtunut aiemminkin. Ylittää kertakaikkiaan ihan kaikki mahdolliset rajat. Ei pitäisi olla mahdollista, vapaa kulkeminen täytyisi kieltää. 

Seurauksena nyt varmasti ainakin useampi tyttö, jotka eivät enää uimahalliin mene.

Miksi tällaista olisi siedettävä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot, mutta eiköhän henkilökunta olettanut miehen menneen vahingossa väärälle puolelle. Ehkä hieman "uhkaava" tilanne, mutta että pitäis heti heittää ulos jokainen ulkomaalainen, soittaa iltalehteen ja saada vielä tukea ja turvaa vastaanottokeskuksen johtajalta (vai kuka se Savolainen oli?). Itse olen niin naiivi että olisin olettanut aika pitkälle että mies ei vaan ymmärtänyt mitä on tapahtunut.

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ??? Jos pikkutytöt kiljuu ja ukko tuijottaa ja nauraa ja seisoo paikoillaan ja alkaa suihkutella jalkojaan, niin vahingossa?

En sanonut, että mies teki sen vahingossa, sanoin että henkilökunta varmaan ajatteli näin ja että itse olisin aika pitkälle ajatellut näin. Sanoisin että ala-asteikäinen kiljuisi varmaan ihan suomalaisenkin miehen eksyessä naisten suihkutilaan. Eniten ihmettelen miksi tästä piti tehdä uutinen.

T. Suomalainen mies ahdisteli minua fyysisesti ala-asteiässä, eikä siitä tehty näin isoa juttua iltalehteen

Vierailija

Tää se just on. Rassistin leiman pelossa ei uskalleta puuttua edes selkeästi sopimattoman käytökseen, vaan aletaan lässyttää kuin lapselle että soo soo, ei saa mennä katselemaan alastomia lapsia suihkuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Turvapaikanhakijoilla voi olla jos jonkinlaista tautia, lääkeresistentistä tuberkuloosista lähtien. Ja sinne sekaan vaan, vastasyntyneen kanssa. 

No niin voi olla ihan suomalaisillakin. Vastasyntyneen paikka ei ole uimahallin yleisellä vuorolla. Vauvauinti on eri asia, siellä on puhtaammat vedet.

Vierailija

Mä voisin ensi kerralla mennä uimahallissa miesten puolelle kyyläilemään niitä komeita lähi-itäläisiä! :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat