Kylmyys ja pimeys saavat hakemaan lohtua ruuasta, olen lihonut :(

Vierailija

Onko muita?

Kommentit (11)

Vierailija

Sama juttu. Pahinta on marraskuusta helmikuuhun, onneksi kevään aikana paino taas tasottuu. Painan aina talvella n. 3 kiloa enemmän kuin kesällä! Kesällä en oikeastaan syö ollenkaan suklaata tai karkkia, mutta pimeään aikaan menee helposti kertaistumalta levyllinen suklaata. Olen yrittänyt löytää apua liikunnasta, kyllä se vähän piristää vaikka lähteminen on usein hirvittävän vaikeaa, siltikään ei ole makeanhimoa vienyt pois.

Vierailija

Mulla päinvastoin mutta olenkin normaalipainoinen. Kesällä tulee se 1,5 kg mutta taitaa olla enemmän kerääntynyttä nestettä kuin "lihomista".

Kesällä tulee syötyä jäätelöä päivittäin, marjoja kermavaahdon kanssa, lohta  ja uusia perunoita suolavoin kanssa, salaatteja ja ihania juustoja, grilliruokaa, juotua proseccoa ja rose-viiniä jne mutta näin talvella enemmän pataruokia joissa ei ole kaloreita nimeksikään.

Talvella syön enemmän proteiineja, hiilarit tulee kasviksista - tuhtia mausteista ja lämmittävää ruokaa joka ei lihota. Paistia hirvestä, peurasta tai naudasta - lähes 0 kalorisia, kastiketta vain tilkka joten sekään ei lihota (eikä ole kermaista), ihania kermaisia (mutta kermaa sisältämättömiä) kasvissosekeittoja jne.

Vierailija

Mä laihdun aina talvella ne kesällä tulleet 4-5 ylikiloa. Talvisin ei tule herkuteltua kun tykkään ulkoilla pakkaskelissä, tehdä lumitöitä, hiihtää, käydä lasten kanssa pulkkamäessä... Kesäisin aktiviteetit on lähinnä fillarilla uimarannalle ja jäätelölle :D

Vierailija

Sama juttu täällä. Omalla kohdallani tämä viidettä viikkoa jatkuva tolkuton pakkasjakso on aiheuttanut sen, että kaikki herkut ja ihan tavalliset ruuatkin ovat alkaneet maistua ihan eri tavalla kuin ennen sitä. Ja kun kunnon lenkillekään ei -25 asteen kelissä ole mitään asiaa, niin painohan siinä nousee. Ja tekosyistä vittuilijoille tiedoksi, että normaalisti teen 10-15 km:n juoksulenkin kolme-neljä kertaa viikossa, mutta viime aikoina illat ovat menneet lähinnä TV:tä katsellessa ja lämpimämpiä kelejä odotellessa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä. Omalla kohdallani tämä viidettä viikkoa jatkuva tolkuton pakkasjakso on aiheuttanut sen, että kaikki herkut ja ihan tavalliset ruuatkin ovat alkaneet maistua ihan eri tavalla kuin ennen sitä. Ja kun kunnon lenkillekään ei -25 asteen kelissä ole mitään asiaa, niin painohan siinä nousee. Ja tekosyistä vittuilijoille tiedoksi, että normaalisti teen 10-15 km:n juoksulenkin kolme-neljä kertaa viikossa, mutta viime aikoina illat ovat menneet lähinnä TV:tä katsellessa ja lämpimämpiä kelejä odotellessa. 

3-4 viikkoa ilman liikuntaa ei kyllä vaikuta mitään:)

Vierailija

Mullakin paino nousee talvella 2-3 kg ja kesään mennessä laskee taas. Ilman mitään tietoista laihdutusta. BMI molemmilla paikoilla normaali. Eikä tässä kukaan mitään tekosyitä ole esittänyt. Rehellisesti myönnetty, että syödään enemmän ja liikutaan vähemmän.

Vierailija

Mun ongelma on erilaiset juhlat eli joulu, pääsiäinen, juhannus, laskiainen jne.jne.

Erityisesti joulu koska sillon menee koko joulukuu herkutteluun ja se sit ikävä kyllä jää vähän päälle.

Joulukuussa kun leivotaan pipareita useampaan otteeseen ja tyyliin päivässä tulee naposteltua pellillinen niitä niin kierre on valmis.
Tässä nyt epätoivoisena yritän katkaista sokerikierrettä...
Joo maanantaihan se on se perinteinen alotus päivä.

Uusimmat

Suosituimmat