Voiko mies kompensoida ruman naaman lihaksilla?

Vierailija

Jos luoja ei ole suonut miehelle komeaa naamaa, vaan rumat ja karskit kasvot voiko esim. useiden vuosien kuntosaliharjoittelun tuottamat lihakset kompensoida rumaa naamaa?

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Mulla on 10v treeniä takana ja ei ainakaan vielä ole kompensoinut. Myöskään äly ja huumori ei ole auttanut. Seuraavaksi täytyy kokeilla lihavaa lompakkoa mutta siihen menee vielä muutama tovi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mutta älyllä, huumorilla ja hyvällä luonteella voi

Unohdit mainita rahan, menestyksen ja statuksen, jotka vaikuttavat eniten miehen pariutumiseen.

Vierailija

Harvat naiset tykkäävät isoista lihaksista. Komeanaamainenkin mies yleensä vain heikentää mahdollisuuksiaan, jos kasvattaa lihaksia. Toki pieni vähemmistö naisista on toista mieltä.

Vierailija

Varmaan voi, mutta edellä on edelleen ne hyväkasvoiset lihaksikkaat miehet. Ja jos sali ei kiinnosta niin ei sinne kannata mennä vain sen takia, että ehkä joku nainen kiinnostuisi, tai en ainakaan itse tekisi mitään sellaista mistä en pidä vain naisen takia. Paljon mukavampi on sitten löytää nainen, joka hyväksyy sellaisenaan, ei ainakaan tarvitse sitten esittää mitään. Pieni mahdollisuushan se on, että rumalla naamalla oikeasti kohtaa sellaisen naisen, mutta jos ei kohtaa niin sitten niin ei ole tarkoitettu. Sekin kannattaa varmaan muistaa, että se naamahan se on johon se nainen ensimmäisenä katsoo, tietysti tiukat vaatteet vievät huomion kroppaan ja näin on hieman parempi mahdollisuus, mutta edelleen kannattaa miettiä, että haluaako tehdä sen kaiken mielestään vastenmielisen työn vain naisen takia. Jos tykkää käydä salilla niin sinne vaan, nainen tulee sitten kivana lisänä jos on tullakseen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat naismaailmassa, niin kyllä, jos olet kiva luonteeltasi, sillä se on kaiken a ja o.

Vahingossa alapeukku. Kusipäitä en kestä eikä niillä tule koskaan mahdollisuuksia mun kanssa.

Vierailija

Nähdäkseni "rumilla ja karskeilla" miehillä ei ole ongelmia naisrintamalla. 

Ongelmat tulee jos on väärällä tavalla ruma, kuten minä. Eli pienehkö leuka ja muutenkin kai vähän naiselliset kasvot. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harvat naiset tykkäävät isoista lihaksista. Komeanaamainenkin mies yleensä vain heikentää mahdollisuuksiaan, jos kasvattaa lihaksia. Toki pieni vähemmistö naisista on toista mieltä.

Siksi kaikki Scandinavian Hunksitkin ovat laihoja rimpuloita, Magic Mike -elokuvassa stripparimiehet olivat luisevia, Playgirl on täynnä laiheliineja jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naiset tuntuvat pitävän bodareita hiukan huvittavina. Jotkut tykkäävät, tiedän senkin. 

Muttei tule mieleen ketään yleisesti tunnustettua kaunotarta, jolla olisi poikkeuksellisen lihaksikas mies. Daddy bodeja ja sporttisia näyttäs olevan. 

Vierailija

Mieti nyt itsekin, kumpi on parempi:

1. ruma naama ja ruma kroppa vai

2. ruma naama ja hyvä kroppa

Eli luultavasti se treenatumpi kroppa näyttää paremmalta. Mutta sitten minä ainakaan en pidä ylitreenatusta muskelikropasta. Riittää, että on hoikka ja lihakset on, mutta ne eivät ole näkyviä.

Ja sitten kaikeksi lohduksi vielä: Yksittäiset asiat voivat olla ei-oman-maun-mukaisia. Mutta silti kokonaisuus miellyttää. Eli mulla on tuttu, jolla on omituisen pieni pää, liikaa karvoja naamassa, kaljuuntuvat ohimot, ihan liian muhkeaksi treenattu hartiaseutu, rumat kädet, pullerot käsivarret, huonot kanssakäymistaidot ja päästelee ällöttäviä ääniä. Ei uskoisi, että tämän listan jälkeen sanon kuitenkin, että hän on yksi seksikkäimmistä miehistä, jonka olen tavannut. Seksikkyys tulee siitä, että on puutteistaan huolimatta kuitenkin kokonaisuutena hyvännäköinen sekä on luonteeltaan hieno.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siksi kaikki Scandinavian Hunksitkin ovat laihoja rimpuloita, Magic Mike -elokuvassa stripparimiehet olivat luisevia, Playgirl on täynnä laiheliineja jne.

Kyllä ne on kaikki ensisijaisesti komeita miehiä, ei mitään salikoneita. Vartalot enemmän ns. rantavartaloita ja liikunnallisia kuin mitään lihakasoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat