Mikä ihme mahassa sykkii?

Vierailija

Mahassa, vähän napaa alempaa vasemmalla puolella, alkoi tuntua yhtäkkiä outoa sykintää/nykimistä. Nykii n. 0,5-2 sekunnin välein, välillä taukoja. Ei tunnu elohiireltä, koska nykii harvemmin.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mulla ilmeisesti suolien liikkeitä sekä sisäelimet sykkii (?), tuntuu ihan vauvan potkuilta mutta ei ole. Tätä on mulla jatkunut jo pari vuotta, joten ei siis varmuudella ole vauvaa.

Vierailija

Pieru kiertää ja etsii ulospääsyä :D ei vaa, mulla on joskus ollut vatsalihakset jumissa ja samanlaista ihme nykimistä.

Vierailija

Kiitos vastauksista. Tää on tosi outoa, huojentavaa kuulla, että kyseessä voi olla jotain muutakin kuin vauva :D mitään raskausoireita en ole huomannut ja e-pillerit on otettu ajallaan.

Vierailija

Itse olen kanssa tuota ihmetellyt. Minulla on ihan samanlaista, aina kun olen vatsalla niin tuntuu, samassa kohdassa. Tätä on jatkunut jo kolmisen vuotta, ja se nyintä on välillä niin voimakasta että häiritsee unen saantia. Enkä pysty yhdistämään sykkeeseen.
Miettinyt lääkärissä käyntiä, mutta enpä ole jaksanut sitten kuitenkaan, kun ei ole kivuliasta eikä pahasti häiritse elämää.

Vierailija

Kohta puol tuntia nykinyt :P

Nyt kun miettii, niin on varmaan jotain suoliston liikettä. Tänään tuli kokeiltua yhtä tulista kastiketta, ehkä se saa mahaan liikettä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat