Tekisi mieli käräyttää yks pettävä sika

Vierailija

Juuh elikkäs oon tapaillut tässä muutaman viikon erästä miestä. Lähinnä makuuhuonetrefffejä. Aloin sitten epäillä hieman jotain miehen käytöksestä ja pienellä stalkkeroinnilla sain selville että tämähän taitaa asua naisen kanssa! Vituttaa koko paska mies niin paljon että tekis mieli laittaa naiselle viestiä. Tosin en ole ihan satavarma asiasta.

Kommentit (10)

Vierailija

Laita vaan. Selkenee kuvio kaikille. Itsellä on sellainen tilanne, että asun edelleen ex-mieheni kanssa, mutta olen kyllä tietoinen hänen muista kuvioista. Jos en olisi, haluaisin tietää. (suhteemme päättyi juurikin kun pettäminen tuli ilmi) Mutta olisi ehkä myös hyvä näiden muiden naisten tietää tilanne. Että minä en ole heidän esteenään enää ja toisaalta ehkä myös se, etteivät ole ainoita pyöriteltäviä.

Vierailija

Käräytä vaan, mutta varaudu ettei se akka kuitenkaan usko puheitasi. Kuvaile hänelle miestä, onko jotain merkkejä ihossa sellaisilla paikoilla, jotka ovat yleensä vaatteiden alla (arvet,tatuoinnit,lävistykset,luomet ym).Kerro myös ajankohta, milloin tapasi sinut. Jos on viestejä tallessa, niin lähetä sille screenshotit niistä.

Vierailija

Tottakai pistät viestiä naiselle tai soitat! Kyllä naisen pitää saada tietää missä mennään!!! Rehellisyys ennen kaikkea!!

Uusimmat

Suosituimmat