Ostitko jotain herkkua viikonlopuksi

Vierailija

itselleni ostin taateleita, kun teki mieli jotain makeaa. Ja kyllä , olen dieetillä. Jo hedelmät on minulle herkkua, nekin kielletty tällä dieetillä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ostin melkein 2 kiloa Lindtin suklaata, kun ne olivat joulun jälkeen noin 80% alessa. Syön niitä varmaan vielä pääsiäisenäkin...

Vierailija

Ostin aika monenkinlaista :) Sipsiä ja karkkia ja tänään söin vielä puolikkaan kotipizzankin. Dieetillä minäkin, tosin lasken vain kaloreita enkä rajoita syömisiäni juurikaan kunhan joka päivä jää kalorivajetta 500 kcal.

Vierailija

Mä ostin myös taateleita ja leivoin niistä ja munista, tilkasta voita, epämääräisistä terveysjauhoista kakun. Ilman sokeria tai hunajaa tietysti, kun tarkoitus on kärvistellä ja kieltää kaikki hauska elämästä. *marttyyriö*
Olin vähän epäileväinen, mutta oikeasti tuosta tuli yllättävän hyvää, mausteet pelasti paljon. 😊

Silti hieman tulee näitä korvikekakkuja leipoessa mieleen teini-ajat, jolloin tehtiin ystävän kanssa "herkkua" sekoittamalla rasvatonta maitovaahtoa rahkaan ja makeuttamalla koko roska jollain aspartaamilitkulla. 😂

Vierailija

Porkkanaa, kurkkua ja kirsikkatomaatteja sekä kermaviiliä ja dippijauhetta. En tosin jaksanutkaan alkaa pilkkomaan kasviksia niin jäi syömättä :D kuulostaapa kuivalta...
Sen sijaan söin eiliset suklaanjämät

Vierailija

Eilen ostin kauppareissulla sourcream & cheese -sipsipussin, jonka piti riittää koko viikonlopuksi, mutta söinkin sen melkein yhdeltä istumalta, kun olivat niin hyviä. En ollut ennen maistanut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat