Mitä teit viime syntymäpäivilläsi?

Vierailija

Mulla on tänään synttärit! Istun koirani kanssa makuuhuoneessa juon muutaman kaljan, kuuntelen musiikkia ja selaan Av:ta. Ei ole oikein kavereita keiden kanssa juhlia. Täytän 23 😊

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Täytin 40 ja pidin bileet, noin 40 vierasta. Ruokaa, juomaa, tanssia ja laulua, juhlat loppui aamuyöllä. Hauskaa oli!

Vierailija

Töitä. En juhlinut mitenkään niin kuin en koskaan aikaisemminkaan mun synttäreitä. Mieskin oli Lapissa eikä muistanut laittaa edes onnitteluviestiä.

Vierailija

Onnea synttäreiden johdosta!

Hetki meni muistia kaivellessa mutta viimeksi lapsi ja isänsä olivat kuumeessa tai oksennustaudissa varsinaisena päivänä, kun olivat parantuneet kävimme ulkona syömässä joskus reilu viikkoa myöhemmin.

Vierailija

Minullakin on tänään syntymäpäivä. Istun parvekkeella mieheni kanssa. Kohta lähdemme syömään, täällä Lanzarotella kello on 17:43. Täytän 65 vuotta. Apua!

Vierailija

Juhlin villisti Vegasissa ja sammuin ceasars palacen kattohuoneistossa kolmen prostituoidun kanssa poreammeeseen eli olin kotona, join oluen ja itkin itseni uneen.

Vierailija

Onnea sulle!!! Mulla oli viikko sitten, ihan normipäivä, kauppaan, ruoanlaittoa, vessanpesua.. meillä äitienpäiväkin tarkoittaa, että äiti saa tehdä kaiken!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minullakin on tänään syntymäpäivä. Istun parvekkeella mieheni kanssa. Kohta lähdemme syömään, täällä Lanzarotella kello on 17:43. Täytän 65 vuotta. Apua!

Kade! Tänne on luvattu jopa 40c pakkasta ens viikoksi. Ja onnea sinullekin! Olen päättänyt, että vietän 50-vuotispäiväni kaunana Suomesta, onneksi siihen on vielä aikaa pari vuosikymmentä. Ei Ap.

Vierailija

Onnittelut!! Minä täytin 40, oltiin Thaimaassa. Hotellin henkilökunta tuli aamiaisella pienen kakun kera ja lauloivat onnittelulaulun. Ikimuistettava hetki kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onnea sullekkin! 😊

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat