Söin ruokaa 5 tuntia sitte ja nyt jo paskoin sen ulos. Normaalia?

Vierailija

Tiedän että oli juuri se ruoka koska söin jalapenoa. Ja tuntui tuliselta kahdesti.

Kommentit (14)

Vierailija

Mulla on "saksalainen vatsa", kun menee sekaisin niin kaikki tulee läpi parissa tunnissa. Vatsa on todella kipeä. Kamalia kokemuksia niin bussissa kuin lentokoneessakin. Voi aiheuttaa vaikka appelsiinimehu lentokoneessa tai lounasruoka tai joku pöpö??? Aina ei ehdi vessaan ajoissa, yleensä tiedostan tämän ja tiedän kun se tulee tapahtumaan.

Joku väittää että ei voisi olla mahdollista, mutta täältä löytyy. Peritty.

Vierailija

Etkö ole eilen syönyt, vai mikä on ongelma?

En minä tunnista ainakaan ulosteesta, onko siinä porkkanaa vai sämpylät vai omenaa.

Vierailija

Mullakin tulee joskus, jos menee vatsa sekaisin. Luulen että mulla on jonkin asteinen ibs, koska fodmap ruokavalio on auttanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etkö ole eilen syönyt, vai mikä on ongelma?

En minä tunnista ainakaan ulosteesta, onko siinä porkkanaa vai sämpylät vai omenaa.

Tunnistat sä siinä vaiheessa kun suolistosi ei kykene tai ehdi sulattaamaan syömääsi ruokaa.

Vierailija

Minulla ei viikon sontimisväli ole mikään tavaton, sitten kun tulee niin tulee kunnolla. Tässä kohtaa onkin hyvä tunnustaa ja pyytää nöyrästi anteeksi Lahden kärkkäisen siivoojilta. Se olin minä joka parisen viikkoa sitten paskansi alakerran miestenvessan laitimmaisen kopin pöntön tukkoon. Oli hätätila, olen pahoillani.

Vierailija

Jos syö pääsääntöisesti kalaa ja kasviksia, paska tulee tuossa viidessä tunnissa. Jos syö viljaa ja lihaa, kestää vuorokauden. Tämmöinen tieto jäi mieleen jostain taannoisesta paska-ruoka-ohjelmasta.

Vierailija

Jos sinulla onvatsaongelmia, niin vältä sitä jalopenoa ja muitakin vatsaa ärsyttäviä ruoka-aineita. Se, että jalopeno ärsyttää vatsaasi, ei silti tarkoita että juuri edellinen ruoka-annos tuli paskalla ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee heti ruoan jälkeen. Siis ihan heti, max. 20 minuuttia menee.

T: Ärtyvä suoli

Tuo on täysin absurdia edes väittää, mahdotonta, ruoka ei kulje sinunkaan suolistosi läpi 20 minuutissa....

Uusimmat

Suosituimmat