Kuinka monta puhelinnumeroa ihmiseltä tulisi löytyä kännykästä?

Vierailija

Ja siis kaikillahan on toki eri määrä, mutta mikä teistä on liian vähän ja mikä liian paljon? Onko alle 5 yhteystietoja merkki yksinäisyydestä?

Kommentit (5)

Vierailija

Minä säilytän vain niiden ihmisten numerot, joiden kanssa tulee viestiteltyä tai soiteltua. Poistan vuosittain aina turhia, joiden kanssa ei tule pidettyä yhteyttä. Tällä hetkellä 12 numeroa löytyy.

Vierailija

Mikä kysymys tämä tällainen on?

Minun listaani lisää kampajaan, autokorjaajan, fysioterapeutin numerot. Ja numero, mistä tilataan auton hinaus ja visan katoamisilmoitus. Kah, näitä on viisi - en olekaan yksinäinen...

Vierailija

Mulla oli noin 30 numeroa. En soittele kenellekkään koskaan, eikä mullekkaan soitella. Puhelin mulla on oikeastaan vaan hätätilanteiden varalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä kysymys tämä tällainen on?

Minun listaani lisää kampajaan, autokorjaajan, fysioterapeutin numerot. Ja numero, mistä tilataan auton hinaus ja visan katoamisilmoitus. Kah, näitä on viisi - en olekaan yksinäinen...

Kuulemma on outoa, jos jollakulla on vain vähän yhteistietoja. Sama kuin Facessa olisi vain 2 ystävää. Eli tätä lukua etsin, että mikä määrä on liian vähän / liian outoa.

Uusimmat

Suosituimmat