Annatteko miehelle vaikka ette haluaisi itse seksiä?

Vierailija

Annatteko silti? Meillä mies vaatii esim. aina kuukautisten aikaan että otan suihin ja itseäni ei huvita yhtään lutkuttaa suu puutuneena 20 minuuttia. Jotenkin rasittaa miten ei muka aikuinen mies selviä paria päivää ilman seksiä... Seksiä pitäisi muutenkin olla joka päivä harrastamassa ja yksi kerta ei yleensä riitä, vaan toinen kerta on PAKKO aina tehdä heti perään vaikkei mies edes saa enää toista kertaa. Rasittaa...

Kommentit (7)

Vierailija

Totta kai annan, olen hyvä kumppani. Ei ihme, että monet miehet pettävät, naisilla ei ole selkärankaa nykyisin!

Vierailija

Joskus. Mutta ilmoitan suoraan, että ei himota, hoida kassiesi tyhjennys jos kelpaa. Eihän se soutamalla kulu. Mihinkään lutkutteluun en ryhdy, jos ei kiinnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta kai annan, olen hyvä kumppani. Ei ihme, että monet miehet pettävät, naisilla ei ole selkärankaa nykyisin!

Ja sä oot mies.

Vierailija

En anna jos se tuntuu inhottavalta. Muussa tapauksessa kyllä. Suihin en ota koskaan. Ellei mies pyydä, eikä oo pyytänyt. Ja sittenkään en ehkä ottais, en rakasta tätä miestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos sä oikeasti et haluaisi antaa, sä et antaisi.
Been there.

Uusimmat

Suosituimmat