Onko täällä ketään muuta jolla on naama mustelmilla miehen takia?

Vierailija

Mun mies löi mua eilen. Lujaa. Mulla on huuli rikki, mustelma sen yläpuolella, leuassa, otsassa, poskessa ja ranteessa. Ei ole koskaan ennen tehnyt tuollaista. Ja nyt on vihainen mulle, koska HÄNELLÄ on naarmu (puolustin itseäni, ja todellakin kysessä on yksi pieni naarmu poskessa).
Mitä nyt sitten? Jätänkö? Vai voiko todella olla kyseessä alkoholin aiheuttama yksittäinen kerta? Kokemuksia kaipailisin. Ja jumalauta että on naama kipeä :(
En halua kuulostaa surkealta hakatulta vaimolta, mutten toisaalta osaa tätä muutenkaan selittää. Jos Sinua on lyöty, alkoiko se näin? Mitä vittua oikeesti teen?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätä. Tuo vain pahenee.

Juuri näin.
Eli otat yhteyttä turvakotiin ja menet sinne nyt aluksi. Valokuvaat vammasi ja käyt lääkärissä. Teet rikosilmoituksen, sillä miehesi on tehnyt rikoksen.

Toimi HETI.

Vierailija

Ex-aviomieheni aikoinaan pahoinpiteli minut kerran kännissä ja se oli kerrasta poikki, onneksi. Tietääkseni olin ensimmäinen jolle näin teki, olimme aika nuoria, mutta minun jälkeeni on pahoinpidellyt jokaista naisystäväänsä. Osa tuntuu ottavan näitä vastaan vuosia aina vain uudestaan ja uudestaan. Itse olen katkaissut häneen kaikki välit jo vuosia sitten, mutta yhteisten (nykyään jo aikuisten) lasten kautta tiedän myöhemmätkin vaiheet. Nykyään ex on jo täysi alkoholisti, silti jälleen nainen kierrossa/hakattavana, taas joku joka kuvittelee "parantavansa" hänet.
Hän sentään aikoinaan katui ja pyysi anteeksi minulta tekoaan. Sinun on vihainen sinulle. Minulla on vain yksi neuvo, lähde! Se oli vasta alkua :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätä. Tuo vain pahenee.

Kokemus puhuu(ko)? Tämä on aivan perseestä. Se on oikeasti hyvä mies, ja fiksu ja upea ja komea ja blablablaa. Tiettekö semmonen, että jos käveltäis teitä vastaan Prismassa, ette ikinä uskois että se lyö mua. Tää tuli niin puskista. Mä oon varmaan puoliks vielä shokissa. Mutta luultavasti olet oikeassa, en vaan ikinä olis uskonut että mun mies.. mut niinhän ne kaikki hakatut naiset vissiin sanoo? Vittu :(

ap

Vierailija

Tuo on ihme reaktio tuo loukkaantuminen pienistä naarmuista, itse törmännyt samaan. Itselläni ollut joskus mustelmia kropassa ja mies on teatraalisesti järkyttynyt miten olen saanut aikaan "hirveät" naarmut hänen käteensä. Puolustauduin ja otin hänen käsivarrestaan kiinni ja minulla on pitkät kynnet, jäljet olivat niin pienet että niitä tuskin näki!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ex-aviomieheni aikoinaan pahoinpiteli minut kerran kännissä ja se oli kerrasta poikki, onneksi. Tietääkseni olin ensimmäinen jolle näin teki, olimme aika nuoria, mutta minun jälkeeni on pahoinpidellyt jokaista naisystäväänsä. Osa tuntuu ottavan näitä vastaan vuosia aina vain uudestaan ja uudestaan. Itse olen katkaissut häneen kaikki välit jo vuosia sitten, mutta yhteisten (nykyään jo aikuisten) lasten kautta tiedän myöhemmätkin vaiheet. Nykyään ex on jo täysi alkoholisti, silti jälleen nainen kierrossa/hakattavana, taas joku joka kuvittelee "parantavansa" hänet.
Hän sentään aikoinaan katui ja pyysi anteeksi minulta tekoaan. Sinun on vihainen sinulle. Minulla on vain yksi neuvo, lähde! Se oli vasta alkua :(

Kiitos! Oikeasti.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähtötiedot puuttuu,kuka aloitti riitelemisen ja kuka mätkimisen?
Riitelemisen aloitti mies (lue: mitään riidan aihetta ei edes ollut). "Mätkimisen", siis lyömisen mies, minä en lyönyt missään vaiheessa. Ja mun naama on oikeasti sen näköinen, etten kehtaa mennä edes kauppaan.

ap

Vierailija

Epäröintisi jotenkin saa minut epäilemään, että ehkä päätät vielä katsoa miten suhde kehittyy. Ole nyt kuitenkin kaukaa viisas ja käy näyttämässä mustelmasj lääkärissä ja kuvaa ne. Sitten sinulla on mustaa valkoisella, jos (ja luultavasti kun) hän päättää toisen kerran tempaista sinua nyrkillä. Tilanne toistuu helposti, koska hän tietää ensimmäisen kerran jälkeen, että nielet tilanteen.
Toipumista sinulle ja p.s. ei hakkaaja näytä mitenkään erilaiselta, joten et sinäkään niitä Prismassa tunnista.

Vierailija

Mieheni pahoinpiteli minut kesällä. Ja valitettavasti täällä olen edelleen.. Jos voimat riittää niin pakkaa kamasi ja häivy heti!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat