Asteikolla 1-10 miten paljon stressaat sitä, pitääkö miehesi sinua seksikkäänä ja viehättävänä?

Vierailija

Suhteen kesto ja lasten määrä.

Kommentit (10)

Vierailija

1 olettaen sen olevan tässä asteikossa "en yhtään". 12v. yhdessä, kaksi lasta. Näen hieman vaivaa ulkonäköni eteen, mutta en ala stressaamaan sitä. Kaikki vanhenee. Mies kehuu lähes päivittäin, katseen perusteella myös tarkoittaa sitä.

Vierailija

Enpä stressaa. 6v oltu yhessä. Jos joskus ei enää pidä viehättävänä täytyy katsoa peiliin ja tehdä asialle jotain. Jos ei siltikään niin sitten se on eron paikka.

Vierailija

Minä vastaan 8-10 mikä on ihan vitun perseestä. En jaksa enää tätä. Päätinkin kieltäytyä kokonaan seksistä jatkossa mieheni kanssa nyt ja jatkossa, en jaksa enää tätä. Niin ja mies on tosiaan arvostellut ulkonäköäni monesti vuosien aikana. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä vastaan 8-10 mikä on ihan vitun perseestä. En jaksa enää tätä. Päätinkin kieltäytyä kokonaan seksistä jatkossa mieheni kanssa nyt ja jatkossa, en jaksa enää tätä. Niin ja mies on tosiaan arvostellut ulkonäköäni monesti vuosien aikana. Ap

Ootko koskaan sanonut takaisin? Tai edes kertonut, kuinka paljon moinen loukkaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan sanonut takaisin? Tai edes kertonut, kuinka paljon moinen loukkaa?

Olen tietysti, eikä tuota ole enää kuukausiin tapahtunutkaan, mutten pääse yli vanhoista tilanteista. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat