Listaa miehesi ärsyttävin tapa ja katsotaan kuinka moni muu mies tekee samaa

Vierailija

Nuoli ylös = mun mies tekee samalla tavalla
Nuoli alas = mun mies ei toimi noin.

Mä aloitan:

Mun miehen siivous on sitä, että siirretään tavaroita paikasta toiseen. Koskaan tavarat eivät löydä oikealle paikalleen. Esim. legot työnnetään vaan vähän sivummalle olohuoneen nurkkaan sen sijaan, että näkisi pikkuisen vaivaa ja veisi ne oikealle paikalleen legolaatikkoon.

Siellä ne legot sitten pyörii viikkotolkulla huoneen nurkassa pölyttymässä.

Sivut

Kommentit (179)

Vierailija

kuseminen pöntön ohi. Likaisilla käsillä valkoisten keittiön kaappien avaaminen, niin, että siihen kaapin oveen jää ällöttävän näköinen tahra. Esim. kun tekee jotain kalaruokaa tai liharuokaa ja niiden leikkaamisesta sotkeentuneilla käsillä availee kaappeja. Siis niihin jää veritahrat. yöks.

Vierailija

Olen menettänyt niin monta tärkeää läheistä, että olen oppinut että kenenkään pienistä ärsyttävistä tavoista ei kannata kitistä. Olkaa onnellisia, että teillä on miehenne. Arvostakaa miehiänne vikoineen kaikkineen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kuseminen pöntön ohi. Likaisilla käsillä valkoisten keittiön kaappien avaaminen, niin, että siihen kaapin oveen jää ällöttävän näköinen tahra. Esim. kun tekee jotain kalaruokaa tai liharuokaa ja niiden leikkaamisesta sotkeentuneilla käsillä availee kaappeja. Siis niihin jää veritahrat. yöks.

Laitavain yksi asia per viesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuorsaus

Mun mies kuorsaa kanssa mutta ajattelen sen niin ettei se sille voi mitään. aina on kuorsannut, nuorena hoikkana ja nyt vanhempana hieman vähemmän hoikkana.

Yksi tapa mikä ärsyttää on kun astioille on omat paikat ja joka kerta kun mieheni tyhjentää astianpesukoneen, astiat löytyvätkin uuden paikan. Sitten kun teen ruokaa alkaa etsimisleikki. Monta kertaa ollaan tästä puhuttu eikä auta:/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oleskelee sisällä t-paidassa ja kalsareissa, siis lyhytlahkeisissa boksereissa.

Sullahan on vaesin ihana mies, jos tämä on hänen ärsyttävin tapansa. Aaaaawwww.... :-) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleskelee sisällä t-paidassa ja kalsareissa, siis lyhytlahkeisissa boksereissa.

Sullahan on vaesin ihana mies, jos tämä on hänen ärsyttävin tapansa. Aaaaawwww.... :-) ap

Siis varsin...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat