pitääkö luovuttaa, kun mies ei vain halua seksiä?

maja

Hän puhuu helliä, halaa, pitää kädestä ja pussailee, antaa koskea kaluunsa, ja ottaa mun kropasta kiinni. Puhuu välillä pervoja, ja kuinka haluaisi filmatakin meidän seksiä. Mutta sitä seksiä ei vain ole!!! Viimeksi marraskuun 12. päivä, ehkä vajaan vartin harrastettiin seksiä. Olen kysynyt tyynesti, etteikö enää halua minua. Sanoisi kyllä mulle, jos näin olisi, vastaa hän. Silti ei sitä seksiä vain tule. Olen yrittänyt vaikka mitä, ja esim autossa istuessa leikin hänen kalulla ja hän on kovana, mutta sanoo aina, että nyt riittää, vaikken ole edes saanut kalua ulos niistä housuista. En halua elää selibaattina, joten voiko noin onnetonta rakastajaa muuttaa?

Kommentit (3)

Vierailija

Miksi haluat vain munaa? Eikö käsin tai suulla hyväily riittäisi kun kerran muutakin läheisyyttä löytyy? Olet liian munakeskeinen.

Vierailija

no ei riitä pelkkä söpöily tälle naiselle. Kyllä sitä silloin tällöin haluaa tulla täytetyksi sillä munalla. En ymmärrä, miten joku ei vain halua seksiä, jos kyse ei siis tosiaan ole siitä, ettei vain halua mua enää. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat