Juon pari siideriä kakkosasunnossani. Yksiössä :) ihanaa, ei perhehulinaa vaan saa olla yksin. Hankkikaa tekin väsyneet perheenäidit kakkosa...

Vierailija

Kippis! Chin, chin!

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Minulla on kaksio, paljon mukavampaa. Sisustettu vain minulle!  Televisiosta ei tarvitse katsoa urheilua. Lattialla ei ole yhtäkään miehen sukkaa tai appelsiininkuorta, roskis ei tursua, tiskialtaassa ei lillu astioita, suikussa ei ole likaisia pyyhkeitä lattialla. Kukaan ei siirtele tavaroita nurkasta toiseen väittäen, että siivoaa.

Viikonloppu tätä ja taas jaksaa perhettä.

Vierailija

Oikeastiko? Miten kaukana perheestä asuntosi on? Tietävätkö työkaverisi tuosta? Ovatko avoimesti kateellisia?

Vierailija

Ei tarvitse. Talossa on edellisten omistajien jäljiltä yksiö, missä meistä kumpikin käy tarvittaessa rauhoittumassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksio, paljon mukavampaa. Sisustettu vain minulle!  Televisiosta ei tarvitse katsoa urheilua. Lattialla ei ole yhtäkään miehen sukkaa tai appelsiininkuorta, roskis ei tursua, tiskialtaassa ei lillu astioita, suikussa ei ole likaisia pyyhkeitä lattialla. Kukaan ei siirtele tavaroita nurkasta toiseen väittäen, että siivoaa.

Viikonloppu tätä ja taas jaksaa perhettä.

Kuinka usein käytte niissä? Käykö mies koskaan? Tai te yhdessä? Olen itsekin ajatellut, että haluaisin ehkä kaksion, miksei jopa kolmion, jos sopiva löytyy ja raha riittää.

Vierailija

Kiitos vinkistä! Minulla on jo kaksikin kakkosasuntoa, mutta liian kaukana kummatkin, kun toinen on Lapissa ja toinen Espanjassa. Toisaalta hotelliinkin voi mennä onneksi:).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? Miten kaukana perheestä asuntosi on? Tietävätkö työkaverisi tuosta? Ovatko avoimesti kateellisia?
Oikeesti. Ja eivät tiedä. Ei mun mieskään periaatteessa tiedä. Tietää et vietän yöni muualla mut ei tiedä et missä tää asunto on. Tai siis tietää kaupungin, että missä, mutta ei tiedä missä siellä. Aiko tulla joskus käymään mut ei ole vielä käynyt :) 

Vierailija

Ollaan monta kertaa miehen kanssa tuumattu kakkosasunnon hankintaa. Ei kerrottais kenellekkään missä olisi, luultavasti samassa talossa, eri kerroksessa, että olisi helppo karata. On jäänyt ajatteluasteelle kun oikeastaan tykätään tästä perhe-elämästä.

Vierailija

Minulla on kaunis, viihtyisä kaksio, jossa asun yksin ja onhan se oma rauha luksusta. Siksi en perhettä hankikaan ;) -N33

Vierailija

No hyvänen aika, kyllähän kaikilla pitää olla useampi asunto Sinkkuelämää -elokuvan tyyliin...

Eihän se lapsiperheen vanhemmilla voi olla esim. rahasta kiinni? Eihän kukaan tienaa alle 3000€ kuussa.

Missä pilvilinnoissa te jotkut oikein elätte?

Vierailija

Onko nää oikeasti näin yleisiä? Miksei kukaan puhu aiheesta missään? Hävetäänkö tarvetta omaan tilaan ja aikaan? Mä ainakin häpeän, mutta kohta tuntuu, että tapan itseni, ellen saa sitä omaa tilaa ja aikaa JA KUNNOLLA.
Tein aiheesta (äidin oma kakkosasunto) ketjun aiemmin tänään, liekö ap huomasit sitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Minulla on jo kaksikin kakkosasuntoa, mutta liian kaukana kummatkin, kun toinen on Lapissa ja toinen Espanjassa. Toisaalta hotelliinkin voi mennä onneksi:).
Ihan hyvä mut mulle riittää tää yksi.  Ja ei ole kaukana meidän perheen talosta. 50 km. Lähellä mun työpaikkaa. Siksi voin jäädä tänne joskus yöksi töiden jälkeen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat