Päätin olla harrastamatta seksiä mieheni kanssa niin kauan

Vierailija

Niin kauan kunnes oppii olemaan pitämättä minua itsestäänselvyytenä ja tekemään seksissä joskus asioita minunkin mielikseni.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Mistä tiedät että miehesi tekee asioita seksistä sun mieliksi jos teillä ei ole seksiä? Puhu tuosta hänelle äläkä tee kummallista suunnitelmaasi hänen tietämättään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että miehesi tekee asioita seksistä sun mieliksi jos teillä ei ole seksiä? Puhu tuosta hänelle äläkä tee kummallista suunnitelmaasi hänen tietämättään.

Tiedän sen siitä, että jos mies ehdottaisi seksiä tyyliin saisit kieltä niin tietäisin että tekisi asioita mielikseni. Ap

Vierailija

Niin ja olen puhunut miehelle seksistä lähes päivittäin viimeisen vuoden tai ylikin joten todellakaan en enää puhu aiheesta yhtään mitään. Nyt meni luukku kiinni to speak. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No pidetään peukkuja ettei se sitten suuntaudu muualle.

Sen kun suuntautuisi niin voisin itsekin olematta pahis tässä. Ap

Vierailija

Taustasta vielä sen verran, etten ole koskaan kieltäytynyt miehen aloitteesta 14 vuoden aikana. Joten miten se voisi olla pitämättä minua itsestäänselvyytenä? Sekin puhuu sen puolesta, että minä teen kaikkeni ollakseni kropastani kiinteä jne. ja mies on lihonut 25kg. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No pidetään peukkuja ettei se sitten suuntaudu muualle.
Kun miehet niin helposti naisia saavatkin...eiku

Vierailija

Syömälakkoni yhä pysyy. Halusin vain muistuttaa, että muutkin kärsivät tilanteestasi.

- Mies siitä toisesta aloittamastasi ketjusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi ei tykkää nuolla? Sulla huono hygienia?

Ei ole. Ja olen myös aina täysin karvaton. Ap

Vierailija

Mä taas päätin lopettaa antamisen kokonaan koska sekstaillaan VAIN silloinkun mies haluaa. Silloin kun itse haluaisin niin ei käy ja joudun tyytymään omiin käsiin. No tyytyköön nyt ukkokin sitten toistaiseksi. Ja 17 vuotta yhdessäoloa. Itsestäänselvyys minäkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat