Lapsen 1-vuotis synttärit huomenna, mies jätti eilen...

Vierailija

Pitäisi järjestää juhlat n. kymmenelle hengelle. Oli tarkoituksena tänään leipoa ja valmistella juhlia. Miehen pudottaman pommin jälkeen juhlamieli on kuitenkin tipotiessään. Kaikki energia menee lapseen ja siihen että yritän pysyä tolpillani... Mistä ihmeestä taion energiaa huomiseksi että saan edes jonkinlaiset juhlat järjestettyä?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Voit myös perua juhlat ja se on ihan ok. Tai soita sukulaiselle / ystävälle / lapsen kummille ja pyydä, jos saisit jonkun avuksi.

Vierailija

Käyt kaupasta hakemassa jotain valmista, älä stressaa tarjottavista ♡ Mistä päin olet? Voin tulla vaikka avuksi siivoamaan ja kattamaan pöydät. Muffinseja olisi myös pakastimessa, voidaan tehdä vaikka cupcakeja.

Vierailija

Tarjottavat voi ostaa valmiina, ja mahdollisen perussiivouksen tai järjestelyn voi tehdä vartissa. Mutta että mistä löydät halua juhliin, en tiedä. Voitko perua esim. sairastumiseen vedoten? Tai voitko olla vieraille täysin avoin tilanteesta, ettei tarvitse teeskennellä kaiken olevan hyvin?

Vierailija

Perut juhlat. Ei tuossa tilanteessa kannata tuhlata energiaa juhliin, joista itse sankari ei tajua eikä muista mitään.

Vierailija

Älä järjestä juhlia jos ei huvita. Kerro oikea syy kutsutuille jos haluta, tai vetoa vatsatautiin jos et halua.

Mä tein vastaavassa tilanteessa lapselle kakun, juotiin kahvia vanhempieni luona. Olin ihan tyytyväinen. Erosta tosin oli jo kuukausi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi mies jätti? Kertoiko jonkun syyn?
Jaksamisia!
Ei kuulemma jaksa enää tätä lapsiperheen arkea ja tunteet minua kohtaan ovat "jotenkin laimenneet". ap

Vierailija

Aini: ja jos huvittaa järjestää juhlat niin delegoi. Vanhemmat tai kaverit apuun, itse hoidat lapsen.

Mutta kuten yllä todettiin, lapsi ei niitä juhlia tarvitse.

Vierailija

Jos asut pk-seudulla voin tulla auttamaan. Olen hyvä leipomaan ☺ olet rohkea, vahva ja hyvä äiti, kun jaksat harkita juhlia ja haluat ne hänen takia järjestää. Muista kuitenkin, että lapsi vielä pieni, ei osaa kaivata juhlia. Mene omanvointisi mukaan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat