PIKA! Ajoneuvoveron palautuksen kesto.

Vierailija

Romutin autoni ja nyt ilmoitin tilinumeroni Trafille ajoneuvoveron palautusta varten. Tietääkö kukaan kuinka kauan siihen menee että Trafi maksaa rahnat tililleni? 2 päivää? 2 viikkoa? Kuukautta?

Nimimerkki nälkä ja rahapula :D

Kommentit (3)

Vierailija

Mulle sanottiin kesällä ku soitin trafiin että ei ne tilille sitä palautusta maksa, vaan tulee postitse kotiin lappu jolla voi käydä osuuspankista rahan nostaa, ja näin on nyt kaks kertaa tullutkin. Ja siinä meni viikko about.

Vierailija

Mulla tuli kans edellisen auton palautukset osuuspankkiin joskus paljon autosta luopumisen jälkeen. Nyt Trafin sivuille pystyi kirjautumaan pankkitunnuksin ja laittamaan oman tilinumeron palautusta varten (jos ei tätä tee, tulee palautus 12 kk päästä osuuspankkiin). Siellä ei vaan kerrota missään kauanko palautukseen menee... Nooh, kaitpa ne viimeistään sit 12 kk päästä :D t. ap.

Memmi

Ilmoittelin myös tilinumeron trafille ja soitin..2 viikon sisällä kuulemma pitäisi rahat tulla tilille.. saas nähdä sitten.
Jotenkin hullua, ajoneuvovero ei kärsi myöhästuä itsellä edes yhtä päivää, mut palautusta sit saa itse odotella viikkokausia kun tarkkaa tietoo ei anneta sieltä 😤

Uusimmat

Suosituimmat