Minä en jaksa enää tätä palstaa, ja sen pohjois-korea meininkiä

Vierailija

Se ettei tietystä asiasta saa keskustella - mitenkään - aikaansaa vaan enemmän poteroitumista ja ääripäihin asettumista. Heipat ja kevyet mullat.

Kommentit (10)

Vierailija

Minusta tämä on saanut jo hauskoja piirteitä. Aikani ihmettelin piilottelua, mutta sitten ymmärsin, että miehetä valittaminen ja omien pimppakarvojen värin pohdiskelu on nykynaiselle sopivaa puuhaa. Yhteiskunta on jossain tuolla muualla, ei se kuulu naisille.

Vierailija

Koskeeko tämä nyt maahanmuuttajakeskusteluja? Itse en ole edes avannut yhtään. Jos haluan asiallista keskustelua aiheesta, en tosiaankaan usko vauva-palstan sitä tarjoavan. :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on saanut jo hauskoja piirteitä. Aikani ihmettelin piilottelua, mutta sitten ymmärsin, että miehetä valittaminen ja omien pimppakarvojen värin pohdiskelu on nykynaiselle sopivaa puuhaa. Yhteiskunta on jossain tuolla muualla, ei se kuulu naisille.

Totta. Onko kukaan muu ihmetellyt tätä että juuri kun ahdistelu ja raiskaustapauksista alkoi keskustelu, jostain nostettiin tällainen miehet vs naiset asia esille.

Vierailija

Mun mielestä taas tää sensuuri ja sen kiertäminen on hauskaa :)
 Tuo tunnelmaa, vähän niinkuin minkä vaan typerän/turhan tiukan säännön kiertäminen.
 Miinuspuolena se, että tää on lisännyt mun maahanmuuttovastaisuutta ja pidän itseäni nykyään jopa rasistina, on ollut tunne että on pakko profiloitua jollekin puolelle kun eri leirit keskustelevat eri foorumeilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas tää sensuuri ja sen kiertäminen on hauskaa :)
 Tuo tunnelmaa, vähän niinkuin minkä vaan typerän/turhan tiukan säännön kiertäminen.
 Miinuspuolena se, että tää on lisännyt mun maahanmuuttovastaisuutta ja pidän itseäni nykyään jopa rasistina, on ollut tunne että on pakko profiloitua jollekin puolelle kun eri leirit keskustelevat eri foorumeilla.

Samaa mieltä kanssasi.
Rasisti en ole mutta nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa vastustan.
Ja modejen kanssa on hauska leikkiä kissaa ja hiirtä -saa nähdä koska seuraava banni taas iskee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisiko mv lehdellä sopiva palsta ja lukijakunta?

En usko. En ole edes käynyt siellä. Sinä ilmeisesti olet?

Vierailija

Mutta onhan tässä se opettavainen puoli, että moni on löytänyt sivustot, joiden kautta voi käydä täällä anonyymistä eikä IP:ta voi blokata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mv lehdellä sopiva palsta ja lukijakunta?

En usko. En ole edes käynyt siellä. Sinä ilmeisesti olet?

Pari työkaveriani käy siellä aktiivisesti, mitä oudompi juttu sitä todennnäköisemmin lähde on juuri tuo lehti.

Uusimmat

Suosituimmat