Miksi suomalainen nainen VIHAA niin paljon suomalaista miestä?

Vierailija

Miksi ette kaikki pariudu ahmedien kanssa ja tuodaan sama määrä ulkomailta naisia meille miehille? He varmasti arvostavat parisuhdetta, joka on tasavertainen.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Kaikki johtuu huonosta viestinnästä. Jos miehet ilmaisisivat avoimesti mitä haluavat, ja naiset samoin, löytyisi taatusti paljon yhteistä! Mutta kun kumpikaan ei jaksa analysoida tunteitaan eikä mielihalujaan, mennään yhdessä metsään eikä kellään ole kivaa.

Lisäksi nykyään tuntuu monella naisella ja miehellä olevan sellainen odotus, että se vastakappale on täydellinen ilman mitään työtä ja hiomista. Ei ihme, että naiset pettyvät miehiin ja päinvastoin. Vähän rakkautta ja myötätuntoa peliin, niin paljastuu, että sekä miehet että naiset ovat lopulta ihmisiä, eivätkä edes kovin erilaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syy rasismiin. Pelko. Ne vie meidän naiset

Ei minua haittaa, jokainen on vapaa valitsemaan puolisonsa. Kuitenkin jos tänne tuodaan esim 50 000 miestä eikö olisi myös hyvä tuoda 50 000 naista?

Vierailija

En tunne yhtään naista joka vihaisi miehiä. Enkä kyllä ketään miestäkään sen puoleen joka vihaisi naisia. Ihan höpöhöpöä ap, missä kuplassa sä elät? Vai elätkö vaan täällä virtuaalimaailmassa, oikeesti iskän ja äiskän peräkammarissa?

Vierailija

4 jatkaa, että jos kukin ilmaisisi itseään avoimesti ja rehellisesti, huomattaisiin myös, että ahmedit ja lauritkin ovat keskenään aika samanlaisia. Ihmisiä kaikki. Halut ja tarpeet on samat, ja kulttuurierot pelkkää pintaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä yleista. Naiset vihaa vaan sua.

Tämä on totta, jos vihaa lassukoita, niin vihaa lassukoita, ei miehiä.

Ette te lassukat ole miehiä, vaikka yritätte puhua kaikkien miesten suulla, ei onnistu.

Vierailija

Ei, en vihaa! Olen asunut kolmen miehen kanssa -isäni, exäni ja nykyisen avokkini kanssa. Kaikki tekeviä, osaavia, rakastavia ja fiksuja miehiä. Ei kertakaikkiaan mitään syytä väheksyä heitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä yleista. Naiset vihaa vaan sua.

Valitettavasti olen saanut elämäni aikana useat pehmeät huulet kullini ympärille. En ole bratt pitt, mutta pärjään oikein mainiosti ;) ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat