Naapurin tupakan hajut tulee asuntooni pistorasian kautta!

Vierailija

Huijasin huoltomiehen tänään tänne, että täällä putkiongelmia. Mutta kun tuli niin paljastin oikean syyn. Huoltomies ei uskonut minua niin käsikin haistaa sitä pistorasiaa niin hän ei haistannut mitään. No eikai sitä haista jos nenän ja rasian välillö 10cm matkaa. Sanoin että lähempääntä niin huoltomies hyppäsi ylös ja sanoi että nyt loppuu tämä pelleily ja lähti.

Mihin valittaisin? Koska tämä on totta.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Joo ja kerran yksi heppu kuuli lämpöpattereista miten hänet aiotaan murhata. Soitti vartiointiliikkeeseen ja tilasi 2 vartijaa kuuntelemaan. Ei kuulunut mitään eikä tullut mies ajatelleeksi, etteivät ne vartijat siellä ilmaiseksi istuneet.

Vierailija

Jos siihen pistorasiaan laittaisi vaikka lampun töpselin kiinni. Kuuletko myös puhetta sieltä pistorasiasta? Meillä kuuluu puhetta makuuhuoneen pistorasiasta. En uskalla kuunnella tarkemmin jos ne puhuvatkin minusta.

Vierailija

Jos se huoltomies ei haistanut sitä siitä 10cm:n päästä, niin miten tuo tupakanhaju sinua häiritsee? Vietätkö päivät nenä kiinni pistorasiassa?

Vierailija

Minun asuntooni tulee taas puhetta Iittalan Kivituikkujen kautta. Olen varma, että yläkerran naapurilla on samanlaiset tuikut, koska niiden välityksellä tulevat nuo yläkerran äänet.

Lasi ja lasi ovat yhteydessä toisiinsa, todisteita tähän olen saanut televisiosta, siellä puhuttiin kvanttifysiikasta. Eli: kvanttihiukkaset etsivät toisiaan, vaikka toinen hiukkanen olisi suurinpiirtein Ilomantsissa ja toinen Floridassa. Varsinkin punaisesta Kivituikusta kuulen naapureiden äänet, mutta varsin tylsiä ne tarinat ovat, joten lopetin aktiivisen kuuntelun.

Yleensä puhuivat vaan siitä, että kumpi tyhjentää astianpesukoneen ja kumpi imuroi. Tylsää. Ja kuulin myös, että nainen väitti, että mies oli telakoitunut saunaillassa. Ja että he haluavat sitä, että heidän lapsestaan tule agateeminen. Ja että miestä halvennetaan ja että heistä on tehty aiheeton lasu. Kuulin myös heidän puhuvan siitä, että mies ei tykännyt vaimonsa tamponikorusta. 

Vierailija

Kyllä se tupakin lemu voi tulla ihan ilmastoinnin tai lattian/seinän rajojen kautta. Unohda ne pistorasiat, ettei sua pidetä pöpinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla puhaltaa ulkoseinissä olevista pistorasioista kylmä ilma sisälle :(

Tuo ei ole ollenkaan mahdotonta.

Enolealien

Minä olen eristänyt makuuhuoneen kokonaan ilmatiiviiksi juuri tämänkaltaisten häiriötekijöiden takia. Rakensin sen käyttäen ideoinnin apuna Auroran sairaalan eristysosaston huonetta yhdistettynä avaruusaseman ilmatiiviiseen ovisysteemiin. Kalliiksi tuli, mutta nyt saan olla rauhassa. Ei edes kännykän tai laajakaistan signaalit pääse häiritsemään. Nyt olen suunnitellut rakentavani olohuoneen samalla tekniikalla, kunhan rahatilanne antaa myöten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut :DDDDDD

T: Sähkömies

Kyllähän nyt sähkömiehen pitäisi tietää, että johdot vedetään kaapelikouruja pitkin. Jos naapuri puhaltaa savut sinne kaapelikouruun, jotta oma asunto ei haise, voi savun haju päätyä ap:n asuntoon.

Toki jos joku kertoisi minulle savunhajusta pistorasiassa, en ensisijassa miettisi hänen puheitaan naapurin tupakan poltosta, vaan suojaamattomista johdonpäistä, jotka aika ajoin polttelevat pistorasiaan tai kouruun kertyvää pölyä. Vaikka naapuri polttaisi ja puhaltaisi savujaan kouruihin, tuskin hän tupakkaa tumppaisi pistorasiaansa. Pölyä pistorasiassa polttanut oikosulku voi jonkin ajan päästä uusia ja luo riskin, että huolto- tai sähkömiehen sijaan joudutaankin kutsumaan palokunta.

Olen itse nähnyt sellaisen pistorasian, joka oli haissut savulta, mutta asukkaat eivät ajatelleet sen enempää. Korjaus onnistui, koska yläpuolelta villa ja kipsilevy oli ehtinyt vasta hiiltyä puoli metriä. Jos siihen olisi ajoissa puututtu, ei olisi tarvinnut kuin avatarasia, silloin olisi jo huomannut sisällä olevan väkisin syrtättynä turhan paljon kuorittua johtoa,

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat